من انقلابی‌ام-152/ آیت الله حسن زاده در گردهمایی خادمان شهدا خوزستان:

«راهیان نور» حماسه‌های دفاع مقدس را ماندگار و اثرگذار کرد

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه راهیان نور سنت حسنه‌ای است که مقام معظم رهبری این سنت را تثبیت کردند، گفت: راهیان نور، حماسه‌های دوران دفاع مقدس را برای نسل‌های بعد ماندگار و اثرگذار کرد.
کد خبر: ۲۳۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ - 14March 2017
«راهیان نور» حماسه‌های دفاع مقدس را ماندگار و اثرگذار کردبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، آیت الله «ابوالحسن حسن زاده» امام جمعه موقت اهواز در آیین گردهمایی خادمان شهدای استان خوزستان که صبح امروز در سالن فجر اهواز برگزار شد، اظهار داشت: راهیان نور سنت حسنه‌ای است که مقام معظم رهبری این سنت را تثبیت کردند. راهیان نور، حماسه‌های دوران دفاع مقدس را برای نسل‌های بعد ماندگار و اثرگذار کرد.
 
وی افزود: مردم از سراسر کشور به استان خوزستان سفر و از یادمان‌های شهدا بازدید می‌کنند. زیارت این یادمان‌ها باعث می‌شود، در راهی که هستیم استوارتر شویم.

آیت الله حسن زاده تصریح کرد: یادمان‌های شهدا روزگاری در حال فراموشی بودند که با حضور مقام معظم رهبری در این سرزمین‌ها، از فراموشی بیرون آمدند.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور در استان خوزستان از مهر ماه شروع می‌شود و تا پانزدهم فروردین سال آینده ادامه دارد. در این 6 ماه باید به مردم گفته شود که رزمندگان در کل سال در این مناطق بودند و در سوسنگرد، هویزه، خرمشهر و آبادان حضور داشتند. همچنین این طور نبود که‌ خودشان مناطق را انتخاب کنند. رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، در سرما و گرما جنگیدند و از این خاک دفاع کردند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: در راویتگری باید مواظب باشیم تا اتفاقاتی که در هشت سال دفاع مقدس افتاده است را بدون تحریف و مبالغه روایت کنیم. من به شما خادمان شهدا توصیه می‌کنم همانطور که‌ مقام معظم رهبری فرمودند کتاب‌هایی که رزمندگان به نگارش در آورده‌‌اند را بخوانید تا بیشتر با رشادت‌های ایثارگران آشنا شوید.
 
وی در پایان بیان داشت: بیشترین حضور مقام معظم رهبری در استان‌ها، مربوط به استان خوزستان است و مقام معظم رهبری در مناطق جنگی مانند شلمچه، هویزه، فکه و فتح المبین حضور پیدا کرد‌ه‌اند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار