من انقلابی‌ام-153/ سردار غیب پرور در مراسم کاشت نهال در استان خوزستان:

آمادگی کاشت نهال در 30 هزار هکتار از زمین‌های خوزستان را داریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سال آینده آمادگی داریم 30 هزار هکتار نهال را به شرط فراهم بودن مقدمات کار توسط دولت غرس کنیم.
کد خبر: ۲۳۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ - 14March 2017
آمادگی کاشت نهال در 30 هزار هکتار از زمین‌های خوزستان را داریمبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه کاشت نهال در 4 هزار هکتار در استان خوزستان اظهار داشت: سال بعد بسیج آمادگی دارد تا 30 هزار هکتار را به شرط فراهم کردن مقدمات اولیه از سوی دولت آن را انجام دهد چون شعار، رفتار و منش بسیج این است که در مشکلات کنار مردم باشد.
 
وی افزود: انتخاب مکان جهت نهال کاری از سوی دولت و کاشت آن‌ها از سوی بسیح صورت می‌گیرد، البته برای تحقق این کار نیازمند فراهم شدن مقدماتی است که فراهم شدن آن می‌بایستی از سوی دولت صورت گیرد. در این رابطه باید تاکید کنم که ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم خلاف رضای مردم کاری انجام دهیم چون رضایت آنها برای ما یک اصل است.
 
سردار غیب پرور تصریح کرد: در رابطه با آب رسانی به این منطقه نیز از اقصی نقاط کشور برای انجام این عمل اعلام آمادگی شده که با تانکر و حتی با تراکتور آب یاری را انجام دهند. برای نهال کاری برای هر ناحیه بسیج خط حدی را تعیین کردیم تا بسیجیان از جمله گردان‌های بیت المقدس در نهال کاری شرکت کنند البته این چهار هزار هکتاری که نهال کاری آن امروز آغاز شد ابتدای کار است و برای مراحل بعدی نیز بسیج آمادگی مشارکت دارد.
 
وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت در کاشت نهال آب یاری و نگهداری آن‌ها است، به عبارت دیگر کاشت یک بحث است و نگهداری موضوع دیگری است یعنی می‌بایست دقیقا با یک کار علمی و برنامه ریزی و مدیریت شده کاشت نهال‌ها صورت گیرد. به همین خاطر تا یک سال بسیج این نهال‌ها را آب یاری و نگهداری می‌کند و بعد از آن به دستگاه مسئول می‌سپارد.
 
سردار غیب پرور در پایان بیان داشت: بسیجیان دیروز سر مرز با دشمن بعثی می‌جنگیدند و امروز صحنه‌های مجاهدت را در این بخش از سرزمین کشورمان با نهال کاری می‌آفرینند.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار