من انقلابی‌ام-161/ عصام العماد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

گزینه‌های راهبردی انصارالله باعث عقب‌نشینی آل سعود می‌شود/ ناتوانی تکفیری‌ها در مقابله با مجاهدان یمنی

عضو انصارالله یمن با بیان اینکه تنها راه متوقف کردن جنگ ظالمانه عربستان علیه ملت مظلوم یمن، استفاده از گزینه‌های راهبردی است، گفت: ورود به خاک عربستان و شلیک موشک‌های بالستیک به پایگاه‌های نظامی آنان گزینه‌های راهبردی هستند.
کد خبر: ۲۳۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ - 14March 2017
گزینه‌های راهبردی انصارالله باعث عقب‌نشینی آل سعود می‌شود/ ناتوانی تکفیری‌ها در مقابله با مجاهدان یمنی«عصام العماد» فعال یمنی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور اظهار داشت: عربستان با ائتلافی که علیه ملت مظلوم یمن تشکیل داده، به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند با این ائتلاف به اهداف اعلامی خود برسد؛ همانطور که رژیم بعث با پشتیبانی ده‌ها کشور منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نتوانست جمهوری اسلامی ایران را شکست دهد و علت شکست صدام در جنگ هشت ساله علیه ایران، حضور نیروهای مردمی ایران بود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه عربستان سعودی از قدرت یافتن نیروهای انصار الله یمن احساس ترس می‌کند، افزود: آل سعود به این نتیجه نیز رسیده که سیاست انصارالله صبر انقلابی است و نباید به این گروه انقلابی میدان داد.
 
العماد با اشاره به اینکه سعودی‌ها در جنگ یمن به بن بست رسیده‌اند، تصریح کرد: تعداد شهدای یمن در اوایل جنگ زیاد بود؛ خوشبختانه با گزینه‌های راهبردی که انصار الله علیه سعودی‌ها به کار گرفت، توانستند آمار شهدا را پایین بیاورند.
 
این فعال یمنی در ادامه با بیان اینکه یکی از استراتژی‌های مهم انصار الله یمن ورود به خاک عربستان است، گفت: ملت یمن تاکید می‌کند که تنها راه متوقف کردن جنگ عربستان علیه یمن ورود نیروهای یمنی به شهرهای عربستان است.
 
وی گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک‌های بالستیک ریاض پایتخت عربستان را هدف قرار دادند؛ که تداوم این حملات یکی دیگر از راه‌های متوقف کردن این جنگ است؛ چرا که مقامات سعودی اذعان کردند که متوقف کردن جنگ علیه یمن دست رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

العماد با تاکید بر اینکه سرنگونی انقلاب یمن محال است، خاطرنشان کرد: جنگ عربستان علیه یمن در واقع جنگ آمریکا علیه ماست، عربستان نماد و مجری است. نظامی‌های زیادی از آمریکا در طول جنگ کشته شده‌اند حتی انصار الله نظامیان آمریکایی را اسیر هم گرفته است. 
 
وی در خصوص رشد گروه‌های تکفیری و نقش آنها در تضعیف جنبش انصار الله یمن اظهار کرد: بعد از اینکه در یمن ارتش آمریکا و کشورهای عربی شکست خوردند، فرماندهان جنگ یمن به این نتیجه رسیدند که باید دست به دامن تکفیری‌ها شوند تا به وسلیه آن‌ها انصارالله را شکست بدهند، هرچند تکفیری‌ها در یمن از سوی سعودی‌ها و‌ متحدانشان حمایت می‌شوند؛ ولی آن‌ها هم مثل سعودی‌ها احساس ترس می‌کنند و می‌دانند که اگر با انصار الله وارد جنگ شوند، قطعا شکست خواهند خورد. تکفیری‌ها تحمل درگیری با انصار الله را ندارند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها