توسط مدیر سازمان تبلیغات استان بوشهر؛

برنامه‌های جشن ولادت حضرت زهرا (س) در استان «بوشهر» اعلام شد

مدیر سازمان تبلیغات استان بوشهر گفت: میلاد حضرت زهرا (س) فرصت مناسبی برای ترسیم جایگاه زن با ارائه الگویی به نام حضرت زهرا (س) است.
کد خبر: ۲۳۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ - 14March 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» مدیر سازمان تبلیغات استان بوشهر در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی استان بوشهر با بیان اینکه این نشست‌ها با هدف برنامه‌ریزی و سیاست گذاری کلان درباره برنامه‌های میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) و اعتکاف تشکیل شده است اظهار داشت: میلاد حضرت زهرا (س) فرصت مناسبی برای ترسیم جایگاه زن با ارائه الگویی به نام حضرت زهرا (س) است.

وی، ترویج سبک زندگی فاطمی را یکی از برنامه‌های مهم تبلیغات اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: سبک زندگی فاطمی با بهره‌جستن از شخصیت حضرت زهرا(س) در جامعه ترویج می‌شود که در این راستا هیئت‌های مذهبی و  روحانیان نقش مهمی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه ترویج فرهنگ‌های فاطمی از برنامه‌های هفته زن است تاکید کرد: ساده زیستی، خانواده محوری، عفاف و حجاب از مهمترین محورهای برنامه‌های میلاد حضرت زهرا(س) در استان بوشهر است.

سروستانی، اعیاد را بهترین فرصت برای ترویج نشاط مومنانه در جامعه دانست و افزود: با توجه به فرارسیدن میلاد دخت نبی مکرم اسلام (ص) هیئت‌های مذهبی نقش مهمی در برگزاری جشن‌های میلاد حضرت زهرا(س) دارند که در استان بوشهر نیز از این ظرفیت استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: در راستای برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) بیش از یک‌هزار هیئت مذهبی این مراسم را در استان بوشهر با مشارکت همگانی در نقاط مختلف برگزار می‌کنند.

سروستانی با اشاره به تقارن میلاد حضرت زهرا(س) و ایام عید نوروز خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برگزاری مراسم جشن میلاد الزهرا (س)، ایام نوروز و مسافران نوروزی و وضعیت سواحل و محور اعتکاف نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی استان بوشهر تشکیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار