سخنگوی ارشد نیروهای مسلح عنوان کرد؛

آمادگی نیروهای مسلح برای مشارکت در طرح بیابان‌زدایی

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح از آمادگی سپاه‌های استانی کشور برای مشارکت در بیابان‌زدایی خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ - 14March 2017
آمادگی نیروهای مسلح برای مشارکت در طرح بیابان‌زدایی
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ سید مسعود جزایری با بیان این مطلب، به عزم نیروهای مسلح برای مشارکت در طرح مقابله با ریزگردها در خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: در این زمینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج با تشکیل گروه‌های جهادی آمادگی خود را برای کمک به دولت در امر بیابان زدایی اعلام کرده اند.
 
وی به تفاهم سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اداره کل منابع طبیعی این استان برای بیابان زدایی در چهار هزار هکتار از بحرانی ترین کانون‌های ریزگرد در جنوب شرق اهواز اشاره و تصریح کرد: چنانچه سایر دستگاه‌های مربوطه همکاری کنند و توان لجستیکی خود را به کار گیرند، در سال 96 شاهد اتفاقات مبارکی در این زمینه خواهیم بود.
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح توضیح داد: در این راستا طراحی و برنامه ریزی سپاه و بسیج برای بهره گیری از آحاد مردم و اقدامات جهادی و انقلابی برای بیابان زدایی انجام شده است.
 
سردار جزایری اضافه کرد: خوشبختانه همه سپاه های استانی سراسر کشور آمادگی خود را برای مشارکت در این اقدام ملی اعلام کرده اند و قرارگاه شهدای مدافع حرم استان خوزستان برای هماهنگی در ایفای این مسئولیت در این زمینه راه اندازی شده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار