مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج:

یادمان شهید «بلباسی» در خان طومان نصب می‌شود

«حجت‌الاسلام حسینی دیباجی» با تاکید بر بازآفرینی نقش شهدای مدافع حرم در اردوهای راهیان نور گفت: یادمان شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» در خان طومان سوریه نصب می‌شود.
کد خبر: ۲۳۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ - 14March 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی»، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج  امروز با حضور در جمع زائران مازندران در منطقه اروندکنار با اشاره به رشادت‌های رزمندگان لشگر 25 کربلا در عبور از رودخانه اروند اظهار داشت: عبور از اروند عنایت خدا بود آن‌هم با آن جزر و مد عجیب رودخانه اروند در آن شب عملیات، اما رزمندگان مازندران توانستند با توکل به خدا و عزم و اراده خود خط را بشکنند.

وی افزود: دلاوری‌های شیربچه های مازندران در فتح فاو مثال زدنی بود و تمام محاسبات کارشناسان بزرگ نظامی دنیا را رزمندگان مازندرانی برهم زدند.

حسینی دیباجی در ارزیابی خود از حضور امسال مردم در مناطق عملیاتی جنوب، گفت: حضور مردم در مناطق عملیاتی پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع دست اندرکاران راهیان نور بسیار پرشور تر شده، خصوصا قشر جوان و دانش آموز حضورشان پررنگ تر  از سال قبل شده چرا که این منطقه را شهدا مدیریت می‌کنند این شهدا هستند که از زوار استقبال می‌کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج از شهید مدافع حرم محمد بلباسی به عنوان بهترین نیروی اردویی و جهادی کشور یاد کرد و گفت: شهید بلباسی یک جوان خستگی ناپذی، پرتلاش و همیشه متبسم بود و با روحیه خستگی ناپذیر خود برای زائران مازندرانی راهیان نور زحمات زیادی کشید و امکانات زیادی را رفاه زائران فراهم کرد.

دیباجی افزود: شایسته است اردوگاه شهید باکری در خرمشهر با توجه به زحمات فراوانی که این شهید بزرگوار برای برپایی اردوگاه مازندران متحمل شده است را به نام مبارک شهید بلباسی مزین شود.

وی تصریح کرد: وظیفه اصلی ما در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در قبال شهدای مدافع حرم، هموار کردن مسیر راهیان نور برای حضور هر چه باشکوه تر آحاد مردم است تا همین جوانان بیایند و با توسل به شهدا ادامه دهنده راه آنها باشند.

حسینی افزود: غالب شهدای مدافع حرم یا جزو خادمان شهدا بودند یا مثل شهیدان مرادخانی و کابلی از راویان مناطق عملیاتی در ایام راهیان نور بودند ,  این شهدا بودند که آنها را جذب خود کردند و به سمت خود کشاندند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی این سازمان به‌زودی راهیان نور در مناطق عملیاتی عراق و سوریه راه اندازی شود و گفت: تلاش می‌کنیم که بتوانیم یادمان خادم الشهید محمد بلباسی را در خان طومان بسازیم و به لطف خدا این اتفاق به همین زودی خواهد افتاد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها