در پنجمین جشنواره باروت خیس صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم «محمد بلباسی»

در پنجمین جشنواره باروت خیساز خانواده شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۲۳۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ - 14March 2017

 به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، با نظر بیش از یکصدو سی هزار نفر از مردم آزاده و مظلوم  انقلاب اسلامی، دولاند ترامپ رئیس جمهور آمریکا،  برگزیده جایزه پنجمین جشنواره باروت خیس در چهاردهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در خرمشهر شد.

در این جشنواره که با همت سازمان اردویی و راهیان نور کشور برگزار شد، رسول بلباسی برادر شهید مدافع حرم محمد بلباسی این جایزه را در صحن سالن همایش جا گزاری کرد و سپس به قرائت بیانیه جایزه باروت خیس پرداخت.

رسول بلباسی دبیر اجرایی ستاد مردمی جایزه باروت خیس در بخشی ازاین بیانیه گفت: ملت آزاده  و مظلوم  با توجه آشکار شدن خباثت و کینه توزی شیطان بزرگ علیه ملت انقلاب اسلامی ایران، پاسخ کلوخ انداز را با  بارانی از سجیل خواهند داد.

 در این برنامه این جایزه توسط پدر سه شهید دفاع مقدس از خرمشهر(ناصر موسوی) و رسول بلباسی به نماینده پست بین الملل تحویل شد تا به نیابت از ملت انقلابی به دونالد ترامپ رئیس جمهور منحوس امریکا برساند.

جایزه  باروت خیس، کنایه و تمثیلی از تنفر مردم مظلوم، مستضعف و انقلابی جمهوری اسلامی  نسبت به جنایات، کودک کشی، انسان کشی، جرم و سلطه گری شخصیت ها و دولت های استکباری است که امسال به رئیس جمهور آمریکا تعلق گرفت.

 اولین جشنواره جایزه باروت خیس توسط پاسدار مازندرانی و شهید مدافع حرم محمد بلباسی روی صحن برنامه جانمایی گردید که امسال پس از شهادت علمدار اردو های جهادی مازندران این جایزه توسط برادر ایشان جانمایی شد.

گفتنی است جایزه انصارالمستضعفین به شیخ عیسی احمد قاسم  رهبر جنبش آزادیخواه بحرین تعلق گرفت.

در اختتامیه جشنواره باروت خیس از کتابچه سند پژوهشی جنایات آمریکا نیز رونمایی شد و پس از ان با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین و امام جمعه شهرستان خرمشهر از خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار