مسئول اردویی سپاه کربلا خبر داد؛

اجرای مراسم تحویل سال نو توسط راهیان نور مازندران در مناطق عملیاتی هفت تپه، شلمچه و خرمشهر

مسئول اردویی سپاه کربلا از اجرای برنامه های جذاب ستاد اردویی راهیان نور مازندران، در سال تحویل در مناطق هفت تپه، شلمچه و خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶ - 14March 2017

قاسم موقر مسئول اردویی سپاه کربلا مازندران در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس مازندران، از اجرای برنامه های جذاب ستاد اردویی راهیان نور مازندران، در سال تحویل در مناطق هفت تپه، شلمچه و خرمشهر خبر داد.

مسئول اردویی سپاه کربلا اظهار داشت: همزمان با اجرای مراسم سال تحویل در مناطق خوزستان این برنامه در شلمچه که با حضور 2هزار زائر مازندرانی برگزار می گردد و بصورت مستقیم از سیمای مازندران پخش خواهد شد.

سرهنگ موقر افزود: با پخش مستقیم مراسم سال تحویل در شلمچه برنامه های سال تحویل در هفت تپه و اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر با حضور بیش از هزارو پانصد زائر و خادمین شهدای راهیان نور برگزار می گردد.

دبیر ستاد اردویی و راهیان نور سپاه مازندران ادامه داد: قرار است در برنامه امسال لحظه سال تحویل در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، سرداران بابایی، ملکی و رستمیان از فرمانده هان و مسئولین سپاه کربلا، لشکر عملیاتی 25 کربلا و مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس به سخنرانی بپردازند.

وی حضور حداکثری خانواده های معزز شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم در راهیان نور و مراسم سال تحویل را از ویژگی بزرگترین مانور فرهنگی راهیان نور مازندران در دوره جدید دانست و یادآور شد: حضور پیشکسوتان دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان و قریب به 400 طلبه از حوزه های مقاومت بسیج سراسر مازندران که به عنوان راوی و مبلغ فعالیت دارند، از جمله نقاط قوت و اثرگذار این دوره محسوب می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار