راوی راهیان نور مازندران مطرح کرد؛

شهادت سه تن از راویان دفاع مقدس در سوریه

راوی راهیان نور مازندران گفت: مازندران بویژه کاروان راهیان نور مازندران به خود می بالد که از جمع راویان دفاع مقدس، راویانی همچون سیدجلال حبیب الله پور راوی هفت تپه، محرمعلی مرادخانی راوی اروند و شهید بزرگوار مدافع حرم، رحیم کابلی فرمانده زمان جنگ، مربی اخلاق و استاد روایتگری در منطقه اروند و شلمچه به فوض عظیم نائل شدند.
کد خبر: ۲۳۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱ - 14March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، سرهنگ عبدالله محمدزاده کشتلی راوی راهیان نور مازندران در یادمان اروندکنار اظهار داشت: عملیات والفجر 8 که در سال 64 با رشادت رزمندگان انقلاب اسلامی از سراسر کشور در این نقطه آبی خوزستان انجام شد با درخشش ویژه رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلا همراه بود که به عنوان عملیات بزرگ و شاهکار نظامی جنگ در دفاع مقدس محسوب گردید.

راوی راهیان نور مازندران افزود: قدرت عبور از اروند و تصرف شهر فاو توسط رزمندگان کشور بویژه لشکریان 25 کربلا، ضمن آنکه موجب گردید تا این لشکر عنوان ویژه را کسب کند، در مجامع بین الملل و مذاکرات سیاسی هم صاحب اقتدار، جایگاه و حرف شد.

سرهنگ پاسدار محمدزاده کشتلی عملیات والفجر 8 را دارای پیچیدگی ای خواند که با مشارکت مستقیم همه نیروها و رزمندگان اسلام اعم از ارتش، سپاه، هوانیروز، توپخانه، زرهی و پیاده به موفقیت منجر گردید و یادآور شد: این عملیات ضمن آنکه مقر تیپ 111 ارتش عراق را در هم ریخت و متلاشی کرد موجب آزادسازی فاو گردید.

 این راوی دفاع مقدس در اروندکنار، لشکر 25 کربلا را اولین یگانی خواند که خط پدافندی عراق را در هم شکاند و باعث گردید تا بیشتر نیرو ها و رزمندگان لشکر های دفاع مقدس از معبر های آزادشده توسط رزمندگان مازندرانی برای رسیدن به فاو و عراق عبور کنند.

سرهنگ محمدزاده با بیان آنکه عدم حضور فیزیکی راویان مخلصی از مازندران به خاطر شهادتشان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در راهیان نور امسال قابل حس است، گفت: استان مازندران بویژه کاروان راهیان نور مازندران به خود می بالد که از جمع راویان دفاع مقدس، راویانی همچون سیدجلال حبیب الله پور راوی هفت تپه، محرمعلی مرادخانی راوی اروند و شهید بزرگوار مدافع حرم، رحیم کابلی فرمانده زمان جنگ، مربی اخلاق و استاد روایتگری در منطقه اروند و شلمچه به فوض عظیم نائل شدند.

این راوی دفاع مقدس یادآورشد: اگر این روایتگران خالص و بی ریا در هنگام دفاع از حرم در سوریه به شهادت نائل نمی شدند می بایست تعجب می کردیم، زیرا اینان در وجودشان ایثار، از خودگذشتگی، خلوص، ولایتمداری و ایمان را به ما نشان دادند و فهماندند که در راه حضرت ابوالفضل(ع)، حضرت زینب(س) و حضرت امام حسین(ع) باید ثابت قدم و مقاوم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار