من انقلابی‌ام-166/ سردار نقدی:

حضور چشمگیر کاروان‌ها در راهیان نور به دلیل مغناطیس شهداست

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: حضور چشمگیر کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به دلیل مغناطیس شهداست.
کد خبر: ۲۳۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵ - 14March 2017
حضور چشمگیر کاروان‌ها در راهیان نور به دلیل مغناطیس شهداستبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح سینما سنگر در یادمان شهدای هویزه، اظهار داشت: جاذبه شهدا، بسیاری را به این مناطق کشانده است و تصور اشتباهی است که ما یا فرد دیگری عامل حضور مردم و جوانان در سرزمین‌های نور هستیم. مغناطیس شهدا، قلب‌های پاک را به سمت خودش جذب می‌کند. اخلاص و کار برای رضای خدا، این جذبه را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین اجتماع بشری یعنی اربعین حسینی در جوار بارگاه ملکوتی سیدالشهدا(ع) نیز اینگونه است.

سردار نقدی با اشاره به رشد حضور کاروان‌ها در سرزمین‌های نور عنوان کرد: این رشد حضور کاروان‌ها به دلیل جاذبه‌ی شهداست.

وی اضافه کرد: در برخی جاها در دنیا، جنگ‌هایی رخ داده است و گردشگرانی هم به آنجا سفر می‌کنند و عکس هم می‌گیرند اما راهیان نور متفاوت از آن گردشگری مرسوم در دنیاست. این سرزمین‌ها با ایثار و اخلاص شهدا، حال معنوی دارند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با اشاره به طرح «سینما سنگر»، بیان کرد: این حرکت، حرکتی ابتکاری است و برپاکنندگان سینما سنگر اجر آن را دریافت خواهند کرد. باید از قالب‌های مختلف و نو برای انتقال پیام‌های شهدا به نسل‌های آینده استفاده کنیم. نوشتن کتاب، ساخت فیلم و مستند و تولید دیگر آثار هنری و فرهنگی در این راستا است و افراد اجر آن را دریافت می‌کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار