دل نوشته فرزند شهید جمالی زاده به مناسبت سالگرد شهادت پدر؛

انشاءالله با عمل خود ادامه دهنده راه شهدا باشیم

انشاءالله با عمل خود ادامه دهنده راه شهدا باشیم، همچنان که مردان مومن بسیاری هستند که در این راه گوی سبقت را از یکدیگر ربوده اند و به عهدشان وفادارند و قطعاً شهیدان شفیعشان خواهند بود.
کد خبر: ۲۳۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰ - 17March 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، شهید احمد جمالی زاده بهاءآبادی  در دهم آبان ۱۳۱۹ در روستای بهاء آباد از توابع زرند به دنیا آمد و در 23 اسفند ۱۳۶۳ و در عملیات بدر، جزیره مجنون به شهادت رسید. مزار این شهید والامقام در گلزار مطهرشهدای علی ابن جعفر قم قرار دارد.

دل نوشته فرزند شهید جمالی زاده به مناسبت سالگرد شهادت پدر را با هم مرور می کنیم:

‍مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

از ميان مؤمنان مردانى‏ اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند.

سوره مبارکه احزاب - آیه ۲۳

بیست و سوم اسفندسالگرد شهادت پدر عزیز و بزرگوارمان در سال ۶۳ را گرامی میداریم و به مادر عزیزمان که عمری را در تنهایی و غریبی پنج فرزند خردسال خود را با مشقتهای فروان به معنای تمام کلمه به دندان کشید و به برادر عزیزمان محمد که فقط شش ماه داشت و همانموقع باالاجبار مرد این خانواده شد تبریک و تسلیت میگوییم.

پدر عزیزم همانطور که در وصیتنامه ات گفتی این راه را نه به عشق بهشت و حوریانش و نه ترس از عقاب و عذاب جهنم، بلکه فقط چون احساس تکلیف نمودی انتخاب کردی و بر قطاری سوار شدی که سعادت ابدی انتهای راهش بود.

در تمام زجرها و سختیهایی که در سی سال نبودنت با بند بند وجود لمس کردیم فقط سنگ سردِ مزارت در گلزار شهدای قم تسلی بخشِ ما و پذیرنده سیلابِ اشکهای ما بود.

سنگی که دیگر به سختی می توانیم مادر را که هر هفته آنجا بود با ویلچر و در ساعت خلوت بودن گلزار به آنجا ببریم.

امیدوارم باریتعالی در آن دنیا درهای بهشت را بر همسران و فرزندان شهدا گشوده و آنها را بدون هیچ سوال و جوابی به بهشت خود وارد نماید که از رحمت و فضلش ب دور نیست.

انشاءالله خداوند همه ی خانواده های عزیز و مظلوم شهدا را با اولیاء و انبیاء و شهداء همنشین و محشور نماید.

انشاءالله که با عمل خود ادامه دهنده راه شهدا باشیم، همچنان که مردان مومن بسیاری هستند که در این راه گوی سبقت را از یکدیگر ربوده اند و به عهدشان وفادارند و قطعاً شهیدان شفیعشان خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار