راوی دفاع مقدس:

عملیات والفجر ۸ شاهکار نظامی دوران دفاع مقدس بود

راوی دفاع مقدس با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه، گفت: عملیات والفجر ۸ شاهکار نظامی دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۲۳۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ - 14March 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «سرهنگ عبدالله محمدزاده کشتلی»، راوی دفاع مقدس با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه عصر امروز در یادمان اروندکنار اظهار داشت: عملیات والفجر 8 که در سال 64 با رشادت رزمندگان انقلاب اسلامی در این نقطه آبی خوزستان انجام شد با درخشش ویژه رزمندگان لشکر عملیاتی 25 کربلا همراه بود که به عنوان عملیات بزرگ و شاهکار نظامی جنگ در دفاع مقدس محسوب شده بود.

راوی راهیان نور مازندران افزود: قدرت عبور از اروند و تصرف شهر فاو توسط رزمندگان کشور به ویژه لشکریان 25 کربلا، ضمن آنکه موجب شد تا این لشکر عنوان ویژه را کسب کند، در مجامع بین‌الملل و مذاکرات سیاسی صاحب اقتدار، جایگاه و حرف شده است.

محمدزاده کشتلی عملیات والفجر 8 را دارای پیچیدگی ای دانست که با مشارکت مستقیم همه نیروها و رزمندگان اسلام اعم از ارتش، سپاه، هوانیروز، توپخانه، زرهی و پیاده به موفقیت منجر شد، افزود: این عملیات ضمن آنکه مقر تیپ 111 ارتش عراق را در هم ریخت و متلاشی کرد موجب آزادسازی فاو نیز شده است.

این راوی دفاع مقدس در اروندکنار، لشکر 25 کربلا را اولین یگانی اعلام کرد که خط پدافندی عراق را در هم شکست و باعث گردید تا بیشتر نیروها و رزمندگان لشکرهای دفاع مقدس از معبرهای آزادشده توسط رزمندگان مازندرانی برای رسیدن به فاو و عراق عبور کنند.

محمدزاده با بیان آنکه عدم حضور فیزیکی راویان مخلصی از مازندران به واسطه شهادتشان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در راهیان نور امسال قابل حس است، گفت: مازندران به ویژه کاروان راهیان نور استان به خود می بالد که از جمع راویان دفاع مقدس، راویانی همچون سیدجلال حبیب الله پور راوی هفت تپه، محرم‌علی مرادخانی راوی اروند و شهید بزرگوار مدافع حرم، رحیم کابلی فرمانده زمان جنگ، مربی اخلاق و استاد روایتگری در منطقه اروند و شلمچه به فوض عظیم  شهادت نائل شدند.

این راوی دفاع مقدس یادآورشد: اگر این روایتگران خالص و بی ریا در هنگام دفاع از حرم در سوریه به شهادت نائل نمی‌شدند باید تعجب می‌کردیم، زیرا این افراد در وجودشان ایثار، از خودگذشتگی، خلوص، ولایتمداری و ایمان را به ما نشان دادند و فهماندند که در راه حضرت ابوالفضل(ع)، حضرت زینب (س) و حضرت امام حسین(ع) باید ثابت قدم و مقاوم بود.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار