من انقلابی‌ام-169/ دقاق در گفت‌وگو با دفاع پرس:

جوانان بحرینی اجازه تبعید «شیخ عیسی قاسم» را نمی‌دهند

نماینده «شیخ عیسی قاسم» در ایران گفت: نظام بحرین مدت‌هاست که مغرضانه قصد محاکمه و اخراج شیخ عیسی قاسم را دارد؛ ولی جوانان بحرینی اجازه تبعید ایشان را نمی‌دهند.
کد خبر: ۲۳۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۴ - 15March 2017
جوانان بحرینی اجازه تبعید «شیخ عیسی قاسم» را نمی‌دهند«شیخ عبدالله دقاق» نماینده «شیخ عیسی قاسم» در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، درباره آینده مبارزات مردم بحرین اظهار داشت: ما امیدوار به پیروزی هستیم و در این راه به صبر و بصیرت نیاز داریم و قطعاً پیروزی از آن ما خواهد بود.
 
وی درباره اقدامات مردم بحرین برای آزادی شیخ عیسی قاسم گفت: نظام بحرین مدت‌هاست که مغرضانه قصد محاکمه و اخراج شیخ را دارد؛ ولی کمک مردم و مجاهدت خستگی‌ناپذیر جوانان بحرینی که از موضع‌شان دست نکشیده‌اند اجازه این کار را به آل خلیفه نداده‌ است و اخراج به نتیجه نخواهد رسید.
 
دقاق درباره نقش مردم ایران در حمایت از مردم بحرین توضیح داد: مردم ایران همیشه اثبات کرده‌اند علیه استکبار نقش اساسی را ایفا می‌کنند و از همه مستضعفان جهان حمایت کرده‌اند. عواطف مردم ایران نسبت به مردم مورد ظلم بحرین باعث شده که شیعیان بحرین نسبت به ادامه راه مصمم‌تر باشند و از همین جا مراتب قدردانی خود را از شیعیان ایران ابراز می‌دارم.
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها