عیدی ما با شهدا

مادران، خواهران و فرزندان شهدا همه حضور دارند هرکدام به نوعی عید را با عزیزانشان تقسیم می کنند. از ذهنم می گذرد کاش امسال عیدی ما را شهدا بدهند.
کد خبر: ۲۳۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ - 16March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، آخرین پنج شنبه سال است و دلم هوای شهدا دارد؛ هوای آنانکه رفتند تا ما بمانیم. دوربین را بدست می گیرم و به سمت خلدبرین و جایگاه شهدا می روم.

مادران، خواهران و فرزندان شهدا همه حضور دارند هرکدام به نوعی عید را با عزیزانشان تقسیم می کنند.از ذهنم می گذرد کا ش امسان عیدی ما را شهدا بدهند:

سلام بر نوروز سلام بر اعجاز طبیعت

 سلام بر تازگی ها سلام بر پاکی ها

سلام بر دست یدالهی خدا در خلقت طبیعت

سلام بر مقلب القلوب و الابصار

امد از راه نسیم بهاری بوی ترنم شکوفه های بهاری

دلهامان را با بهاران بهاری کنیم جداشویم از همه پلیدیهای نفس اماره و به سوی تکامل نفس مطمئنه به سوی پروردگار رجوع کنیم عیدیمان را از شهدا می گیریم و  از آنها می خواهیم  ما را نیز چون خود به مقام الهی رهنمون سازند و لاغیر.

ای شهید ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی عالم وجود بر نشسته ای؛ دستی بر آر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را از این منجلاب بیرون کش.

این عید و سالی که نکوست با تکرار یاد خدا نیکوتر خواهد شد.

از بندگی غیر به در آییم و به ولایت او بازگردیم از منیت ها رها شده و به سوی یگانگی او پناه ببریم سال را با بهاران چون شهدا آغاز کنیم چرا که سالی که نکوست از بهارش پیداست و یقینا سالی که با یاد خدا و تجدید عهد با آرمان شهدا آغاز شود نکوترین سال است.

شهدا عیدتون مبارک

الهم عجل لولیک الفرج

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار