مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم:

قبور شهدا، مراکز علمی را با فرهنگ حماسه و ایثار پیوند داده است

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم گفت: قبور مطهر شهدا، مراکز علمی را با فرهنگ حماسه و ایثار و تفکر اسلام ناب محمدی (ص) پیوند داده و با فرهنگ اهل بیت (ع) و ولایت آشنا می سازند.
کد خبر: ۲۳۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ - 15March 2017

به گزارش دفاع پرس از قم، داود محبی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم در حاشیه اعزام کاروان دانشجویی به اردوی راهیان نور اظهار داشت: عطر حضور شهدا و همچنین زیارت مناطق یادمانی شهیدان در اردوهای راهیان نور، موجب احیای ارزش های اسلام و انقلاب در بین آحاد افراد جامعه می شود.

وی افزود: اینکه شهدای مدافع حرم و شهدای بی نشان در فواصل زمانی در شهر تشییع و خاکسپاری می شوند، خود بیدارکننده جامعه از خواب غفلت است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم همچنین با اشاره مراسم اخیر تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه حضرت معصومه (س) گفت: برکت حضور شهیدان بیش از پیش مشهود و ملموس است زیرا نفس حضور شهید در یک مکان، برکت آفرین است.

وی حضور مخلصانه دانشجویان بسیجی در جلسات ستاد تشییع و تدفین و آماده سازی فضای محیطی مراسم تشییع در دانشگاه حضرت معصومه (س) را یادآور شد و افزود: مزار شهدای بی نشان همچون شمعی است که دانشجویان و اساتید ولایی دانشگاه در مراسمات مختلف پروانه‌وار گرد آن جمع می شوند و با آرمان های شهدا تجدید میثاق می کنند.

محبی عنوان کرد: قبور مطهر شهدا مراکز علمی را با فرهنگ حماسه و ایثار و تفکر اسلام ناب محمدی (ص) پیوند داده و با فرهنگ اهل بیت (ع) و ولایت آشنا می سازند.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی یادآور شد: اولین اعزام خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه های قم از همین دانشگاه حضرت معصومه(س) صورت گرفت.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم اضافه کرد: در سال گذشته یک دستگاه اتوبوس از این دانشگاه اعزام داشتیم اما به برکت حضور شهدا امسال این تعداد به سه دستگاه افزایش یافت.

وی با اشاره به همکاری خوب و روحیه جهادی مسئولان دانشگاه در برپایی اردوهای راهیان نور دانشجویی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسئولان دانشگاه حضرت معصومه(س) هم در سال گذشته و هم در اعزام اخیر، تمامی هزینه های اردو را متقبل شدند.

یادآور می شود: پیکرهای مطهر دو شهید بی نشان دفاع مقدس روز دوشنبه 16 اسفند در دانشگاه حضرت معصومه(س) تشییع و خاکسپاری شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار