من انقلابی‌ام-178/ سردار فضلی:

ویژه‌برنامه‌‌های تحویل سال نو در یادمان‌های شهدا برگزار می‌شود

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور از برگزاری ویژه‌برنامه‌های تحویل سال نو در یادمان‌های شهدا در روز 30 اسفند خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ - 15March 2017
ویژه برنامه‌‌های تحویل سال نو در یادمان‌های شهدا برگزار می‌شودسردار «علی فضلی» جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانه‌ای شهید رهبر اظهار داشت: راهیان نور یک حج بصیرتی است و باید خداوند را شاکر باشیم که توفیق حضور در این مناطق را به ما نصیب کرد.
 
وی افزود: خادمان شهدا در سرزمین‌های نور فرصت مناسبی را برای انجام زیارت با معرفت توسط کاروان‌ها به وجود آورده‌اند. یادمان‌های شهدا و قبور مطهرشان به فرموده‌ی امام راحل دارالشفاء هستند.

فضلی بیان کرد: هر ساله شاهد ابتکارات و نوآوری‌هایی در راهیان نور هستیم و بخشی از گنج دفاع مقدس با استفاده از این ابتکارات استخراج می‌شود و به نسل جوان منتقل می‌گردد. 
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره «سرزمین ملی نور» اظهار داشت: این جشنواره در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می‌شود که در این جشنواره از برترین آثار از مجموع حدودی 32 هزار اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، تجلیل می‌شود. همچنین در شب‌های گذشته همایش جایزه «باروت خیس» و جایزه «انصار المستضعفین» برگزار شد.
 
وی در خصوص برگزاری ویژه‌ برنامه‌های تحویل سال نو خاطرنشان کرد: مراسم ویژه تحویل سال نو در یادمان‌های شهدا، زائرسراها، اردوگاه‌ها و دیگر مناطق این سرزمین با حضور خیل عظیم کاروان‌های راهیان نور برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار