فرمانده انتظامی مازندران:

نیروی انتظامی پرمشغله‌ترین بخش‌ خدماتی و امنیتی در سفرهای نوروزی است

فرمانده انتظامی مازندران دو وظیفه اصلی نیروی انتظامی در ایام نوروز را برقراری نظم، امنیت و ساماندهی مسافرین و همچنین روان‌سازی ترافیک برشمرد و گفت: مجموعه ناجا یکی از پرمشغله‌ترین بخش‌های خدماتی و امنیتی در ایام سفرهای نوروزی است.
کد خبر: ۲۳۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ - 15March 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران پیش از ظهر امروز (25 اسفند) در رزمایش نوروزی پلیس در ساری، با اشاره به شرایط اقلیمی و جاده‌های دسترسی استان مازندران،  اظهار داشت: این استان یکی از استان‌های مهم مسافرپذیر است که در ایام نوروز شاهد افزایش بسیار سفرهاست.

وی دو وظیفه اصلی نیروی انتظامی در ایام نوروز را برقراری نظم، امنیت و ساماندهی مسافرین و همچنین روان‌سازی ترافیک برشمرد و افزود: مجموعه نیروی انتظامی یکی از پرمشغله‌ترین بخش‌های خدماتی و امنیتی در پیک سفرهای نوروزی است.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه هدف همه دستگاه‌های خدمات‌رسان، کمک به یک سفر ایمن است، افزود: اقداماتی که تا کنون انجام شده برای کاهش تلفات و خسارات بوده و مردم نیز در این رابطه به‌موارد عدم شتاب و عدم سبقت غیرمجاز توجه داشته باشند.

وی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی بر پربارش بودن نوروز امسال بر لغزنده بودن جاده‌ها و کندی حرکت خودروها تأکید کرد و افزود: برای یک سفر ایمن، مسافران قوانین را رعایت وبه توصیه‌های پلیس توجه کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با تشکر از اقدامات موثر دستگاه‌های خدمات‌رسان گفت: استان مازندران با تلاش همه‌ی این دستگاه‌ها و پیگیری استاندار، رتبه دوم کشور را در کاهش تلفات کسب کرده و این حاصل تدبیر، همدلی و عملکرد همه دستگاه‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار