موج خروشان پیروزی در وصیت‌نامه یک شهید

به جنایتکاران شرق و غرب بگویید که اگر خانه و کاشانه ام را به آتش بکشند و اگر گلوله هایشان قلبم را سوراخ سوراخ بکند، تحمل شنیدن یک کلمه ضعف و تحمل فروختن دینم را ندارم و به جنایتکاران بگویید اگر پیکرم را زنده زنده پاره پاره کنند و اگر پاره های تنم را بسوزانند و اگر خاکسترم را به دریا بریزند از امواج دریا صدایم را بیرون خواهم آورد اسلام پیروز است.
کد خبر: ۲۳۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰ - 27March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، متن کامل وصیت نامه بسیجی شهید «علی امیرخانلو» از شهرستان گلوگاه در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا ایها الانسان انک کادح الی ربک کدحا فملاقیه» (سوره انشقاق آیه 6)

ای انسان به هوش باش که تو با تلاش و تحمل رنج و زحمت پویای راه پروردگار خود هستی و سرانجام به لقای او نایل می شوی.

با حمد و سپاس به درگاه خدایی که قرار داد شب را پوشش و خواب را مایه آسایش و آرامش و روز را رستاخیز و جنبش ستایش خدایی را که ببرد شب تاریک را با قدرتش و آورد روز روشن را با رحمتش.

با سلام و درود بر امام زمان(عج) منجی عالم بشریت که عالم در انتظار اوست و با سلام و درود بر نایب بر حقش پیر جماران و مراد شیعیان و یاور مستضعفان و محرومان، بت شکن دوران موسی زمان امام خمینی و با سلام و درود بر شما امت شهید پرور که امروز در تشییع جنازه من شرکت کردید و مرا شرمنده نمودید و با سلام و درود بر پدر و مادر عزیزم که فرزندشان را در راه اسلام قربانی نمودند.

عزیزان! می دانید که سخن دل را نمی توان با قلم نگاشت آن هم در شرایطی که خود را در کربلای ایران و عاشورای زمان می بینم. اما چه کنم که می خواهم با شما و همه مظلومان تاریخ و مستضعفان جهان و حزب الله مظلوم درد دل کنم به ناچار با قلم ناتوان و شکسته ام می نویسم باشد تا شما به کلمات من روح حیات بخشید.

 اکنون که عازم جبهه حق علیه باطل هستم اگر لیاقت شهادت نصیبم شده و با شهدای صدر اسلام حسین بن علی(ع) و دیگریارانش قرار گرفتم از شما خانواده گرامیم تقاضا دارم بر سر مزارم گریه نکنید. خداوند در سوره صف می فرماید: «ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص»

خدا آن مومنان را که در صف جهاد کافران مانند سد آهنین همدست و پایدارند بسیار دوست می دارد.

خداوند از مومنان جانها و اموالشان را خریداری می کند که در برابرش بهشت برای آنان باشد. اینگونه که در راه خدا پیکار می کنند، می کشند، کشته می شوند، این وعده حقی است بر او که در تورات و انجیل و قرآن ذکر نموده و چه کسی از خدا به عهدش وفادارتر است. اکنون بشارت باد بر شما به داد و ستدی که با خدا کرده اید و این پیروزی بزرگی برای شما است. آری خود می دهد و خود معامله می کند. مادرم خداوند که بندگان صالح خود را چنین دوست می دارد و در برابرش بهشت را می دهد. آیا شما دوست ندارید شهید شوم در صورتی که خداوند دوست می دارد.

مادرم! شما همواره برایم مادری نمونه بودید آنچنانکه همیشه آرزو می کردم تا توفیقی یابم و شرح حالت را به عنوان زنی قهرمان بنویسم تا سرمشقی برای دیگران نیز باشد. شغل مادری شغل انبیاست و برای انجام این رسالت بزرگ منتظر نبودی دیگران شروع کنند تا تو شروع کنی، بلکه می گفتی هر کس باید از خود شروع کند و در یک کلام شما در حد وسع و توان خود نشان دادید که چگونه می توان پیرو حضرت فاطمه(س) بود.

مادرم! همیشه خود را شرمنده می دانم از اینکه نتوانستم لااقل ذره ای از این همه زحمات و محبت های شما را جبران نمایم.

ای مادرم! کفنم را بیاور بپوشم که خون من از خون امام حسین(ع) و علی اصغر(ع) رنگین تر نیست.

ای مادر! شما با دستی گهواره بچه هایتان را تکان می دهید و با دست دیگر سرنوشت بشریت را رقم می زنید.

ای حسین(ع) عزیز، ای فرزند دلبند زهرا(س) اگر ما در کربلا نبودیم تا ندای «هل من ناصرا ینصرنی» تو را پاسخ بگوییم حال می خواهیم با هزاران پیرو حبیب بن مظاهر، حضرت علی اکبر(ع)، حضرت عباس(ع) و حضرت قاسم(ع) با تمام وجودمان با خون سرخ مان به یاری فرزندت، وارث به حقت حسین(ع) زمان خمینی روح خدا بشتابیم و جان خویش را فدا کنیم تا قرآن و انقلاب اسلامی ایران تمامی جهان را فرا گیرد و زمینه برای ظهور حضرت مهدی(عج) برقراری کامل حکومت عدل اسلامی ایجاد گردد.

چقدر شهادت را دوست دارم. مدتهاست که همیشه دعا میکنم خدایا مرگم شهادت در راه تو باشد. دوست دارم شما نیز برایم دعا کنید تا مرگم شهادت در راه خدا باشد و به جنایتکاران شرق و غرب بگویید که اگر خانه و کاشانه ام را به آتش بکشند و اگر گلوله هایشان قلبم را سوراخ سوراخ بکند، تحمل شنیدن یک کلمه ضعف و تحمل فروختن دینم را ندارم و به جنایتکاران بگویید اگر پیکرم را زنده زنده پاره پاره کنند و اگر پاره های تنم را بسوزانند و اگر خاکسترم را به دریا بریزند از امواج دریا صدایم را بیرون خواهم آورد اسلام پیروز است.

اگر بخواهیم دست روی دست بگذاریم و حرکتی از خود نشان ندهیم دشمن تا آخرین قطره خون پاک شریف انسانی ما را می خورد و همه فضایل اخلاقی و معنوی ما را نابود می کند.

الهی هدایتم کردی پس در پی خواهش دل رفتم و پندم دادی پس سنگ دل شدم و عطای جمیل کردی پس نافرمانی کردم.

خدایا اگر گناهان من بزرگ گشته پس تو بزرگی و اگر  کوتاهی ام بزرگ شده پس تو بزرگتری و اگر خسیسی ام دوام یافته پس تو سخی تری.

خدایا! مرا بیامرز من گناهکارم اما با این همه گناهان ناامید نمیشوم.

سخنی چند با ملت شهیدپرور، تنها سخنم با شما این است که امام را تنها نگذارید و به سخنان امام گوش فرا دهید و از جبهه رفتن فرزندان تان جلوگیری نکنید که در آخرت روسفید خواهید بود.

قرآن را بخوانید و بر آت تفکر کنید وای بر کسی که قرآن را بخواند و بر آن تفکر نکند و از شما می خواهم که اسلحه ام را بردارید و سنگرم را خالی نگذارید و به جبهه بروید نه برای انقام بلکه برای رضای خدا.

پروردگارا! آمرزش تو حتما امیدوارکننده تر از عمل من است و رحمت تو پهناورتر از گناه من است.

خدایا! اگر گناه من نزد تو بس بزرگ بوده پس گذشت تو به مراتب بزرگتر از گناه من است.

پدر و مادرم چشم من و امام قلب من است. بدون چشم می توان زندگی کرد امام بدون قلب نمی توان زندگی کرد. من تشنه ام و قطره آبی مرا سیر نمی کند جز شهادت در راه خدا، ای کاش که هزاران جان داشتم و همه را در راه اسلام قربانی می نمودم.

پروردگارا! پایدارم بدار بر دینت تا که زنده ام و منحرف ننما دلم را، پس هدایتم کردی و ببخش برایم از نزدت رحمتی زیرا تو بسیار بخشنده و مهربان هستی. باید زندگی را وداع گفت چون دیگر رفته ام و ما را چه باک از شهادت. خداوندا ما را بیامرز.

مرگ حق است و شهادت آرزویم. زندگی ما پلی است به سوی مرگ و آموزشگاهی است برای دیگران.

سپاس پروردگار جهانیان را که ابتدای کار ما را سعادت و پایان کار ما را شهادت قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار