شهید «سید مجتبی حسینی»:

سنگر مرا در جبهه خالى نگذاريد

شهید سید مجتبی حسینی در بخشی از وصیت نامه خود آورده است: پدر جان اگر جنازه ام نيامد ناراحت نباش خانواده هاى زيادى هستند كه پيكر فرزندانشان بدستشان نرسيده و اگر جنازه ام آمد مرا در كنار برادر شهيدم رضا دفن كنيد و در ضمن سنگر مرا در جبهه خالى نگذاريد.
کد خبر: ۲۳۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰ - 02April 2017

به گزارش دفاع پرس از همدان، وصیت نامه این شهید والامقام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

يا ابا عبدالله انى سلم لمن سالمكم وحرب لمن حاربكم الى يوم القيامة

انا لله وانا اليه الراجعون

سلام سلام به محضر مقدس مولا وجدم رسول الله و بزرگ بانوى اسلام و ائمه اطهار (ع) و با درود به صاحب الزمان (عج) و نايب بر حقش اين قلب تپنده امت و با تجليل از رزمندگان سخنم را آغاز مى كنم.

اكنون كه به حول قوه الهى اين توفيق نصيبم شده كه اين باقى مانده از عمرم را در زنده نگهداشتن دين خدا سپرى كنم. خدا اين منت را بر من نهاده است كه بتوانم اين دِين را به اسلام عزيز ادا نمايم.

و همانا در اينجا به ياد جــمله زيبا و پر معنى معلم شهيدم رضا طاووسى مى افتم كه مى گفت خداوندا ما نه بخاطر ترس از جهنم و نه بخاطر زيبايی هاى بهشت به جبهه مى رويم بلكه فقط براى رضايت توست و به رحمانيت و رحيميتت دل بسته ايم.

بار الها در اين 23 سال عمرى كه به من دادى اين را فهميده ام كه دل بستن به غير تو هيچ ثمرى برايم نداشت و تنها خوشي هاى زودگذر بود. اما حيف كه اين را دير فهميدم كه بايد با كسى دوست مى شدم كه برايم دائمى مى شد و آنكه بوده و هست تو هستى.

اما سخنی كوتاه با شما برادران و خواهران و پدران و مادران شهيد پرور شهرمان دارم و آن اين است كه اين فرزند فاطمه زهرا (س) و نايب حضرت مهدى(عج) حجت خدا و رهبر مسلمانان جهان و چشم اميد مستضعفان امامم را تنها نگذاريد.

او كه هر كلامش قوت قلبى است براى ما و زلزله اى است بر تن دشمنان و گاميست براى گسترش اسلام در اين زمين پهناور و شما خانواده عزيز و زحمتكشم انشاء الله كه مرا حلال كنيد و برايم از خداوند طلب مغفرت نمائيد و اگر خواستيد بر من گريه كنيد به ياد حسين مظلوم، على اكبر، على اصغر، زينب اسير، امام زين العابدين (ع) گريه وزارى كنيد كه اينان باعث سر بلندى اسلام شدند.

پدر جان اگر جنازه ام نيامد ناراحت نباش چرا كه خانواده هاى زيادى هستند كه پيكر مطهر فرزندانشان بدستشان نرسيده است و اگر جنازه ام آمد مرا در كنار برادر شهيدم رضا دفن كنيد و در ضمن سنگر مرا در جبهه خالى نگذاريد.

از هركسى طلب دارم اگر نياورد حلال كنيد، جزوه هايم را به واحدمان بدهيد تا از آنها استفاده شود، ساعتم دست يكى از رفيق هايم است اگر شهيد شدم از او نگيريد، بخاطر من از جوان هاى مردم ناراضى نباشيد چون همه مى روند، عكس هايم را به هيچ كس ندهيد، يك نوار نيز داخل جعبه دارم با دفتر چه خاطراتم نگه داريد (در نوار صحبت كرده ام)، لباس هايم را بر تن برادرانم بپوشيد تا به راه من ادامه دهند، ضمنا 2 سال نماز از دوران نادانى قضا شده، از دوستانم برايم حلاليت بطلبيد و4 سال نيز روزه نگرفته ام چون در جبهه بوده ام، در پائيز سال 64 با راديو همدان مصاحبه كرده ام اگر خواستيد آن را هم بگيريد، مجالسم را زياد تشريفاتى نكنيد.

شهادت را عين خوشبختى ميدانم و زندگى با ستمگران را شكنجه اى دردناك. امام حسين (ع)

هیچ چیز پيش خداوند محبوبتر نيست از قطره خونى كه در راه خدا ريخته شود. حضرت محمد (ص)

همانطورى كه امام حسين (ع) با خون خود اسلام را زنده كرد شما به تبعيت از اسلام آن را ضمانت نمائيد. امام خمينى (ره)

وظيفه اصلى شما و ماست تا حيثيت اسلام و كشورمان را حفظ كنيم. امام خمينى (ره)

سید مجتبی حسینی

واحد تخریب لشکر 32 انصار الحسین (ع) همدان

اول فروردین 1365

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار