من انقلابی‌ام-182/ تاجمیریان:

از انقلاب تا ظهور در «ستاره‌های زمینی» به نمایش گذاشته می‌شود

کارگردان نمایش رزمی فرهنگی «ستاره‌های زمینی» گفت: این نمایش به بیان وقایع پس از انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و ظهور حضرت ولی عصر(عج) می‌پردازد.
کد خبر: ۲۳۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ - 15March 2017
«مهدی تاجمیریان» کارگردان نمایش رزمی فرهنگی «ستارگان زمینی» که با حضور کاروان‌های راهیان نور در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز اجرا می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانه‌ای شهید رهبر اظهار داشت: این رزمایش برای هشتمین سال است که اجرا می‌شود و به روایت حماسه‌های دفاع مقدس و قبل از آن می‌پردازد. حمله ضدانقلاب به غرب کشور، آزادسازی پاوه، آغاز جنگ تحمیلی، اشغال و آزادسازی خرمشهر، عملیات‌های پیروزمندانه دفاع مقدس و ظهور حضرت ولی عصر(عج) بخش‌های مختلف این نمایش هستند.
 
وی افزود:‌ همچنین در این نمایش اقدامات وحشیانه رژیم بعثی همچون استفاده از بمب‌های شیمیایی به نمایش گذاشته شده است. مظلومیت مردم نیز در پی این وحشی‌گری‌ها نشان داده شده است و به مظلومیت حضرت رقیه(س) و شهدای کربلا ربط داده شده است. همچنین گذری به مدافعان حرم نیز داشته‌ایم و تشییع نمادین پیکر یکی از شهدای مدافع حرم را اجرا کرده‌ایم. تابوتی که در این نمایش استفاده می‌شود، تابوت پیکر شهید «محمود مراد اسکندری» است که سال گذشته در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد.
 
تاجمیریان تصریح کرد: عوامل اجرای این نمایش 15 نفر هستند و 60 هنرور نیز به اجرای نمایش می‌پردازند.

وی با بیان اینکه حامی اجرای این نمایش‌ها سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج و سردار «یعقوب سلیمانی» بوده است، گفت: این نمایش در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان و خراسان رضوی نیز اجرا می‌شود.

تاجمیریان عنوان کرد: پیش از این، مدت زمان اجرای نمایش یک ساعت و 40 دقیقه بود و باتوجه به اینکه تماشاگران خسته می‌شدند، زمان اجرا به یک ساعت و 15 دقیقه کاهش یافت. لازم به ذکر است که 99 درصد مخاطبان از اجرای نمایش رضایت داشته‌اند. همچنین مخاطبان ما می‌توانند از طریق شماره پیامکی 660000504 پیشنهادات و نظرات خود را برای هر چه بهتر اجرا شدن نمایش ارسال کنند.
 
خاطرنشان می‌سازد؛ اردوگاه مسعودیان قبلا به پادگان گلف معروف بوده است که در حال حاضر به قرارگاه منتظران شهادت(قرارگاه کربلا)، اردوگاه مسعودیان و توپخانه الحدید تقسیم شده است. قرارگاه گلف در دوران دفاع مقدس، قرارگاه مرکزی بوده است که مقام معظم رهبری، رفسنجانی، مشکینی و مقامات کشوری دیگر و همین طور شهید باقری، شهید صیادشیرازی و محسن رضایی و فرماندهان دیگر در آن حضور پیدا می‌کردند.
 


انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار