وزیر خارجه سابق روسیه:

زبان تهدید و تحریم علیه ایران بی‌اثر است

«ایگو ایوانف»، وزیر امور خارجه سابق روسیه و رئیس شورای روابط بین الملل این کشور موسوم به «ریاک» تاکید کرد: التیماتوم و تحریم زبانی نیست که با آن بتوان با ایران سخن گفت.
کد خبر: ۲۳۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹ - 15March 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،«ایگو ایوانف»، وزیر امور خارجه سابق روسیه که از سال 1998 تا 1904 وزیر خارجه روسیه بوده با غیرقابل قبول خواندن وارد کردن هر‌گونه فشار به ایران به بهانه بازبینی برجام گفت: در نتیجه مذاکرات به توافق بسیار مهمی دست یافتیم که دستاورد مهم جامعه جهانی برای تحکیم نظام منع گسترش سلاح اتمی است.

خبرگزاری ریانووستی روز چهارشنبه به نقل از سخنان وی نوشت: برجام دستاورد مهم جامعه جهانی است و برای تحکیم نظام منع گسترش سلاح هسته ای اهمیت فراوانی دارد.

ایوانف همچنین با اشاره به شرکت خود در بخشی از مذاکرات در باره برنامه هسته ای ایران، اظهار کرد: باید این دستاورد بسیار ارزشمند را ارج نهیم و برخی که به لزوم بازبینی آن اشاره می کنند در اشتباه هستند.

رئیس شورای روابط بین الملل روسیه در ادامه نیز گفت: امضای برجام بدون شک امکانات گسترده ای را برای توسعه همکاری های تهران و مسکو ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: برای روسیه توسعه روابط با ایران بسیار مهم است و این همکاری ها باید در سطوح مختلف از جمله اقتصادی و سیاسی باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها