من انقلابی‌ام-188/ چعب:

یادمان شهدای هویزه از 15 مهر میزبان کاروان‌های راهیان نور بوده است

مسئول یادمان شهدای هویزه گفت: این یادمان از 15 مهر ماه میزبان کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی بوده است.
کد خبر: ۲۳۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ - 16March 2017
یادمان شهدای هویزه از 15 مهر میزبان کاروان‌های راهیان نور بوده استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «مجید چعب» مسئول یادمان شهدای هویزه اظهار داشت: یادمان شهدای هویزه از 15 مهرماه سال جاری میزبان کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی بوده است و از ابتدای اسفند خادمان شهدا حضور یافته‌اند.
 
وی با بیان اینکه یادمان شهدای هویزه جزو چهار یادمانی است که برای بازدید کاروان‌های دانش آموزی انتخاب شده است، افزود: فضاسازی یادمان نیز از مهرماه شروع شده است ولی به دلیل کمبود بودجه برخی از طرح‌ها را نمی‌توان اجرا نمود که اگر متولیان امر بودجه را قبل از شروع بازدید دانش آموزان به ما برسانند بهتر می‌توانیم کار فضاسازی را انجام دهیم.
 
چعب خاطرنشان کرد: این یادمان به دلیل زیرساخت‌های خوبی که دارد هر طرحی را که از ما بخواهند می‌توانیم برای فضاسازی انجام دهیم.
 
وی ادامه داد: یادمان هویزه دارای سالن‌های همایش و امکانات رفاهی از جمله آشپزخانه، سالن خواب، حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد که برای رفاه زائرین در نظر گرفته شده است.
 
مسئول یادمان شهدای هویزه با تشریح برنامه‌های فرهنگی این یادمان گفت: قرائت زیارت عاشورا، برپایی نماز جماعت، قرائت سوره واقعه و روایتگری راویان از جمله برنامه‌های فرهنگی است که همه روزه انجام می‌پذیرد.
 
وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر، خاطرنشان کرد: راویان از زمان شروع اردوی راهیان نور دانش آموزی در یادمان مستقر هستند که این راویان از موسسه روایت سیره شهدا، جهاد سازندگی، ارتش و سپاه می‌باشند.
 
چعب با اشاره به برنامه‌های لحظه سال تحویل گفت: سخنرانی حجت الاسلام عظیم ابراهیم پور، برپایی سفره هفت سین و سخنرانی برادر شهید حسین علم الهدی از جمله برنامه‌هایی است که تدارک دیده شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار