مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی:

رواق حضرت زهرا(س) در روز میلاد دخت نبی مکرم اسلام افتتاح خواهد شد

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی از افتتاح رواق حضرت زهرا(س) همزمان با ولادت دخت نبی اکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ - 16March 2017
رواق حضرت زهرا(س) در روز میلاد دخت نبی مکرم اسلام افتتاح خواهد شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌ها دفاع پرس، «محمدامین توکلی‌زاده» مدیر روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی گفت: به منظور تامین رفاه زائران گرامی، پروژه رواق حضرت فاطمه زهرا(س) با زیربنای 7 هزار و 200 مترمربع در سال 1387 آغاز شد و با تاکید تولیت معزز آستان قدس رضوی بر تسریع انجام این پروژه و تلاش مهندسان سازمان عمران و توسعه حریم حضرت رضا(ع) در روز میلاد حضرت زهرا(س) افتتاح خواهد شد.
 
توکلی‌زاده در ادامه گفت: امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری در این رواق برای زائران گرامی درنظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به تعبیه وضوخانه، آسانسور، پله برقی و ایجاد راه‎ ارتباطی با رواق شیخ حرعاملی اشاره کرد.
 

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی همچنین تاکید کرد: با نظر تولیت معزز آستان قدس رضوی، این رواق مخصوص خواهران خواهد بود و همه خدمات اعم از کفشداری، نظافت و ... توسط نیروهای افتخاری خواهر به زائران گرامی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها