من انقلابی‌ام-197/ سردار ادیبی در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

تلاش برای تخصصی شدن یادمان‌ها بر اساس نقش نیروها در دفاع مقدس

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به اهمیت تبیین نقش نیروهای مسلح در دفاع مقدس گفت: تلاش داریم نقش این نیروها را بر اساس تاثیرگذاری و حضور در عملیات‌های دفاع مقدس را در یادمان‌ها تبیین کنیم.
کد خبر: ۲۳۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ - 16March 2017
تلاش برای تخصصی شدن یادمان‌ها بر اساس نقش نیروها در دفاع مقدسسردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در حاشیه افتتاح نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور اظهار داشت: تبیین نقش نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس مورد توجه ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: نمایشگاه فرهنگی راهیان نور نیروی دریایی ارتش در خرمهشر کار ارزنده‌ای است که قابلیت‌های زیادی برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌های نیروهای مسلح را دارد.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور تصریح کرد: ما در خرمشهر یادمان دریایی نداریم اما با کمک‌های نیروی دریایی ارتش مسیرهای دریایی مرتبط با دفاع مقدس مورد بازدید زائران راهیان نور قرار می‌گیرد.

سردار ادیبی گفت: برپایی چنین نمایشگاه‌های گسترده‌ای از لحاظ پشتیبانی کار دشواری است که ارتش با تمام توان برای برپایی آن وارد عمل شده است.

انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها