جشنواره هنری مدافعان حرم برگزار می‌شود

جشنواره ادبی، هنری مدافعان حرم در پنج رشته «نامه‌ای به مدافعان حرم، تئاتر خیابانی، شعر، سرود، داستان کوتاه و موسیقی(باکلام)برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ - 16March 2017

جشنواره مدافعان حرم برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، جشنواره فرهنگی هنری مدافعان حرم با شرکت در پنج رشته «نامه ای به مدافعان حرم، تئاتر خیابانی، شعر، سرود، داستان کوتاه و موسیقی(باکلام)» در محورهای مدافعان حرم و امام زمان(عج) به همت سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

شرکت کنندگان در این جشنواره می بایست به نکات زیر توجه کنند:

در بخش نامه ای به مدافعان حرم از هر هنرمند فقط یک نامه و در قالب یک برگ آچهار و با فرمت zar و اندازه فونت 12 قابل قبول می باشد. در بخش تئاتر خیابانی ارسال متن اثر در مرحله اول الزامی می باشد و در صورت پذیرفته شدن از گروه جهت شرکت در جشنواره دعوت به عمل می آید.

در بخش شعر و داستان نویشی هر هنرمند می تواند از یک تا سه اثر جهت شرکت در جشنواره به دبیرخانه ارسال نماید. در بخش سرود ارسال فایل صوتی به همراه متن شعر، نام آهنگساز و خواننده الزامی می باشد.

در هر رشته به سه اثربرگزیده جوایز ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.

علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره تا پایان فروردین ماه مهلت دارد تا آثار خود را به نشانی ایمیل m.haram@iran.ir ارسال کنند. زمان برگزاری جشنواره 15 و 16 تیرماه 96 در جزیره قشم خواهد بود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها