دیدار با خانواده شهدا:

شهدا سند افتخار جمهوری اسلامی هستند

استاندار زنجان گفت: شهدا و جانبازان سند افتخار جمهوری اسلامی هستند و ادامه راه آنان همواره باید مورد توجه ما و نسل جوان کشور باشد.
کد خبر: ۲۳۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ - 16March 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، اسدالله درویش امیری استاندار زنجان و سید بیوک موسوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با خانواده های شهیدان قامت و رحیم بیات، شهید ناصر اشتری و جانباز 70 درصد مقصود بهمنی دیدار کردند.

در این دیدارها، استاندار زنجان به رشادت ها و فداکاری های رزمندگان اسلام در دفاع از کیان کشور و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مسیری که شهدا و جانبازان انتخاب کردند، مسیر منتهی به حق پرستی و خداپرستی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این دیدارها با بیان اینکه اقتدار امروز کشور مرهون شهدا است، گفت: لقمه پاک، تربیت دین محور پدران و مادران شهیدان موجب شکل گیری شخصیت والای شهدا بوده است.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: امروز هر چه داریم از برکت خون های پاک شهیدان است بنابراین باید ادامه دهنده راه آنان باشیم تا شرمنده شهدا نشویم.

شهید قامت بیات از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که بهمن 61، در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه رقابیه به فیض شهادت نایل آمد.

شهید رحیم بیات بردار شهید قامت بیات نیز در اسفند 62، در عملیات خیبر شربت شهادت نوشید.

شهید محمد ناصر اشتری، فرمانده تیپ 2 لشگر عاشورا در دروان دفاع مقدس، در فروردین سال 64 و درعملیات بدر به فیض شهادت نایل آمد.

جانباز 70 درصد، مقصود بهمنی زنجانی در سال 61 و در عملیات بیت المقدس در اثر اصابت تیر به درجه رفیع جانبازی نایل آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار