به عنوان پرفروش‌ترین نمایش دفاع مقدس:

نمایش «ترن» مورد تقدیر قرار گرفت

نمایش ترن به کارگردانی «حمیدرضا آذرنگ» به عنوان پرفروش ترین نمایش دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر: ۲۳۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ - 16March 2017
نمایش «ترن» جلوه‌ای از تئاتر دفاع مقدس معاصر تقدیر شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با حضور دکتر «علی اصغر جعفری» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس از عوامل نمایش «ترن» تقدیر به عمل آمد.

نمایش ترن به کارگردانی «حمیدرضا آذرنگ» که در سالن اصلی تئاتر شهر در حال اجراست. این نمایش داستان نویسنده ای است که هشت شهید دفاع مقدس را سوار بر ترن، پیش خانواده هایشان روی زمین می آورد تا شاهد زندگی بازماندگان و شرایط زیستی آنها باشند. هر کدام از شهدا پس از اتمام مأموریت سوار بر ترن پیش هم رزمانشان بر می گردند.

این نمایش با استقبال خوبی مواجه شده است تا جایی که عنوان پرفروش ترین نمایش دفاع مقدس تا به امروز را با خود به یدک می کشد.

در بین مخاطبین نمایش «ترن» دکتر علی اصغر جعفری رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس، دکتر علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایرج افشاری اصل مدیر هنرهای نمایشی سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و ... حضور داشتند که پس از اتمام نمایش توسط افراد فوق از کارگردان و عوامل اجرایی نمایش تقدیر به عمل آمد.

عوامل نمایش ترن به شرح ذیل می باشد:

 نویسنده و کارگردان: حمید رضا آذرنگ / مجری طرح و مدیر تولید: وحید لک / طراح صحنه: رضا مهدی زاده /آهنگساز: فرشاد فزونی /بازیگران: امیر جعفری / مهراوه شریفی نیا/ نسیم ادبی/ بهرنگ علوی/ سید علی صالحی/حسین سلیمانی/ خسرو احمدی/ فریده سپاه منصور/ فرید سجادی حسینی/ نادر برهانی مرند/ مجید رحمتی/ وحید آقاپور/ علی عامل هاشمی و...

نمایش ترن هر شب ساعت 30: 19در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها