فرمانده سپاه همدان:

جریان غیرانقلابی به مدیریت جهادی اعتقادی ندارد

فرمانده سپاه همدان با اشاره به اینکه جریان غیرانقلابی به مدیریت جهادی اعتقادی ندارد، گفت: مدیریت جهادی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۳۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ - 16March 2017
جریان غیرانقلابی به مدیریت جهادی اعتقادی نداردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «غلامعلی ابوحمزه» پیش از ظهر امروز در جمع کارمندان و بسیجیان شرکت توزیع برق استان همدان با تبیین «ابعاد گفتمان ولایت» اظهار داشت: همه کسانی که دل در گرو ارزش‌ها دارند نسبت به اسلام و انقلاب اسلامی حساس هستند.
 
وی با تاکید برلزوم انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن افزود: تمامی پرسش‌هایی که رهبر معظم انقلاب در خراسان شمالی پیرامون سبک زندگی بیان کردند با رویکرد انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن محقق می‌شود.
 
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) ابراز کرد: جریانهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی را می‌توان به سه جریان انقلابی، غیرانقلابی و معاند تقسیم کرد که نوع نگاه هریک این جریان‌ها نیز معلوم ومشخص است.
 
وی بیان کرد: جریان معاند وابسته به استکبار جهانی، آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل و صهیونیزم بین المللی است که سعی دارد افکار آنها را در جامعه ما و در بین دیگر ملت‌های مسلمان پیاده کنند.
 
 ابوحمزه با اشاره به اینکه دشمن شماره یک ما، دولتمردان آمریکا هستند، تصریح کرد: نگاه نیروهای انقلابی بر گرفته از قرآن، عترت، شریعت و عقلانیت است یعنی جریان انقلابی بر سه پایه عقلانیت، معنویت و عدالت پایه‌ریزی شد.
 
وی درباره جریان غیرانقلابی نیز اظهار داشت: این جریان قائل به انجام ظواهر اسلامیاست نگرشی که امام (ره) و مقام معظم رهبری از آن با عنوان  اسلام آمریکائی، شیعه انگلیسی و سنی وابسته به سازمان سیا یاد می‌کنند.
 
فرمانده سپاه همدان افزود:نیروی انقلابی در اطاعت و تبعیت از ولایت نه از امام خود جلو می‌افتد و نه عقب می‌ماند بلکه پشت سر امام حرکت کرده و از حرف ولایت که مصباح هدایت است تبعیت می‌کند.
 
وی با بیان اینکه  نیروی غیرانقلابی هر جا که به نفعش باشد اطاعت کرده، در غیر این صورت سرباز می‌زند،گفت:  ما در احادیت و روایات خود داریم هرکس از ولایت جلو بیفتد و یا عقب بماند دچار ضلالت و گمراهی می‌شود.

ابوحمزه عنوان کرد: نیروی انقلابی  فردی هوشیار، بیدار و با بصیرت است یعنی فردی راه‌شناس، دشمن شناس و هدف‌شناس است و به همین دلیل نیز فریب دشمن را نمی‌خورد.
 
وی تصریح کرد:جریان غیر انقلابی کاری به بصیرت ندارد وحتی خطاب به افراد طالب بصیرت نیز می‌گویند "الان زمان بخور بخور است مبادا از دنیا و مطامع آن عقب بیفتید" امری که بسیار ناپسند و پست به شمار می‌آید.
 
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)گفت: جریان غیرانقلابی مانند افرادی که در کشور ما از موقعیت خود سو استفاده‌هایی می‌کنند افرادی غیر بصیر و غیرانقلابی هستند که از کانال غیرشرعی به دنبال کسب مطامع دنیایی هستند.
 
وی ابراز کرد: مواضعنیروی انقلابی دربرابر دشمنان که شماره یک آن برای ما آمریکا، صهیونیست و فتنه 88 می‌باشد روشن، صریح و قاطع است در حالیکه نیروی غیرانقلابی در چنین شرایطی یکی به نعل می‌زند و یکی هم به میخ.  
 
ابوحمزه عنوان کرد: این شاخص‌ها ملاکی برای تعیین جریان‌های انقلابی از غیر انقلابی است چرا که بیشتر افراد ظاهر الصلاح هستند و تقسیم بندی افراد  بدون در نظر گرفتن شاخص‌ها  کار را مشکل می‌کند.  
 
وی افزود: نیروی انقلابی اهل ایثار و رشادت است مانند مدافعان حرم که کیلومترها دورتر از کشورمان در برابر داعش می‌ایستند و جان خود را فدا می‌کنند چرا که رهبری فرمودند اگر جوانان ما در سوریه و عراق حضور نمی‌یافتند اینک باید با داعش در کرمانشاه، همدان، تهران، اصفهان و شیراز می‌جنگیدیم.
 
فرمانده سپاه همدان عنوان کرد: نیروهای غیر انقلابی به ایستادگی در برابر دشمنان و داعش کاری ندارند می‌گویند چه کار به عراق، یمن، سوریه و غیره دارید غافل از اینکه امنیت کنونی جامعه نتیجه فداکاری جوانان ما در جبهه مقاومت است.
 
وی تصریح کرد:نیروی انقلابی اهل کار جهادی است موضوعی که رهبری استادانه و عالمانه ابعاد آن را تعریف کردند و برای آن شش ویژگی کار، تلاش، علم، محاسبه با خدا، تدبیر، درایت را به عنوان ارکان مدیریت جهادی بیان کردند.
 
ابوحمزه با اشاره به اینکه جریان غیرانقلابی به مدیریت جهادی اعتقادی ندارد، اظهار داشت: صدها موضوع را می‌توان در بخش انقلابی و غیرانقلابی یافت و از آن به عنوان شاخصی برای تشخیص جریان‌ها استفاده کرد.

وی عنوان کرد: نیروی انقلابی نگاهش رسیدن به استقلال همه جانبه است و بر همین اساس است که ما توانستیم توفیقاتی را در عرصه فناوری هسته‌ای، سلول های بنیادین و خودکفائی در تولید تسلیحات نظامی به دست آورده و به 35 کشور صادر کنیم.
 
فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه نیروی غیر انقلابی به دنبال واردات بوده و به وضع موجود راضی است، افزود: اگر می‌خواهید به نقطه مطلوبی که مد نظر هست، برسید باید روحیه انقلابی را در هر بخش و هر نفر جاری کنید.
 
وی عنوان کرد: مدیریت جهادی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است فرهنگ و باوری که سبب شد با حضور تنها یک میلیون و 250 هزار نفر در خط مقدم جبهه، آنهم با آن شرایط و اوضاع حاکم بر کشور، پیروز شویم.
 
ابوحمزه گفت: پایگاه مقاومت بسیج باید روحیه انقلابی را در همه بخش‌های یک جامعه ایجاد کند چرا که تنها با این ورحیه است که همه مسائل و مشکلات حل می‌شود.
 
وی خطاب به کارکنان و بسیجیان شرکت توزیع برق استان همدان اظهار داشت: داشتن روحیه انقلابی تنها منحصر به محیط کار نمی‌شود و باید دید افراد در محیط منزل و خانواده خود نیز تا چه اندازه این روحیه را دارند.
 
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) ابراز کرد: افراد انقلابی باید روحیه انقلابی خود را در فضائی که جز آنها و خداوند متعال فرد دیگری کارشان را نمی‌بیند، محک بزنند چرا که نتیجه آن، درصد حقیقی انقلابی بودن افراد است.
 
وی اظهار داشت: ما هم اکنون به ایجاد روحیه انقلابی در خانواده‌ها بیش از سایر مکان‌ها نیازمندیم چرا که رکن رکین تحول در هر جامعه‌ای را خانواده تشکیل می‌دهد پس اگر خانواده‌ای انقلابی شد جامعه نیز درست می‌شود.
 
انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار