حجت‌الاسلام ماندگاری:

«راهیان نور» ضامن تربیت نسل ظهور است

مدیرعامل موسسه روایت سیره شهدا گفت: دفاع مقدس و راهیان نور ضامن عزت, هویت و تربیت نسل ظهور است و باید همه دست به دست هم بدهند تا راهیان نور تقویت شود.
کد خبر: ۲۳۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ - 16March 2017
«راهیان نور» ضامن تربیت نسل ظهور استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «محمد مهدی ماندگاری» مدیرعامل موسسه روایت سیره شهدا با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور با بیان اینکه در همه جای دنیا ملت‌ها سند افتخار خود را در روی سر خود قرار می‌دهند  و آنرا ترویج می‌کنند، اظهار داشت:  اگر کسی باور داشته باشد که 8 سال دفاع مقدس سند افتخار ما و ضامن عزت، هویت، سلامتی نظام و تربیت نسل ظهور است، باید دست به دست هم بدهند و راهیان نور را تقویت کرده و تعمیل ببخشند که خوشبختانه این اتفاق در حال رخ دادن است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه ما اعتقاد داریم شهدا خودشان کارگردان هستند و کارها را انجام می دهند, گفت: ما باید تلاش کنیم تا اتفاقاتی که در دوران دفاع مقدس رخ داده است را به جهانیان گوییم و سند افتخار بودن آن نیز مشهود است.
 
حجت الاسلام ماندگاری افزود: یکی از علائم برحق بودن آن این است که  در آن طرف مرز در عراق راهیان نور اتفاق نمی افتد و این بر حق بودن باعث شده جوانان عراقی از مناطق عملیاتی بازدید کنند و همچنین از 38 کشور دنیا زائران می آیند و این مناطق را می بینند که این سند افتخار ما است.
مدیرعامل موسسه روایت سیره شهدا در خصوص لازمه تحقق شعار امسال راهیان نور(من انقلابی ام) بیان کرد: من انقلابی ام یعنی من مسلمان هستم زیرا اسلام انقلابی است و همچنین یعنی من شیعه و منتظر امام زمان هستم. فرد انقلابی تکلیف خود را به موقع انجام می دهد و تاخیر در کارش نمی اندازد و تکلیف خود را از ولی فقیه می گیرد و تا آخر ایستاده است.
 
انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار