من انقلابی‌ام-208/ سردار ناظر:

حضور مردم در راهیان نور تبلور شعار «من انقلابی‌ام» است

رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه باید انقلابی بود و انقلابی ماند، گفت: حضور مردم در راهیان نور تبلور شعار «من انقلابی‌ام» است.
کد خبر: ۲۳۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷ - 16March 2017
حضور مردم در راهیان نور تبلور شعار «من انقلابی‌ام» استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار «محمد ناظر» رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس با حضور در یادمان شهدای عملیات رمضان(پاسگاه زید) در رابطه با شعار «من انقلابی‌ام» اظهار داشت: این شعار برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و برای مردم و به خصوص جوانان دارای پیام است؛ اینکه باید انقلابی بود و انقلابی ماند.
 
وی افزود: این شعار زیبا نشان می‌دهد که پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، همچنان انقلابی هستیم و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم. حضور مردم و به خصوص جوانان در راهیان نور تبلور این شعار است. مردم با حضور در این سرزمین‌ها به تجدید بیعت با شهدا می‌پردازند.
 
رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند که خاک میهن‌ اسلامی‌مان به دست دشمن بیافتد و این سرزمین‌ها محل تلالو انوار هستند.
 
سردار ناظر در خصوص یادمان شهدای عملیات رمضان بیان داشت: این یادمان یادآور عملیات‌های بسیار و رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها