معاون جمعیت العمل بحرین:

مانورهای نظامی آل خلیفه به امید دلارهای سعودی برگزار می‌شود/ انحلال جمعیت‌های انقلابی، دروغ آل خلیفه برای اصلاحات را برملا می‌کند

شیخ عبدالله الصالح گفت: مانورهای نظامی آل خلیفه به امید دلارهای سعودی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ - 16March 2017
مانورهای نظامی آل خلیفه به امید دلارهای سعودی برگزار می‌شود/ انحلال جمعیت‌های انقلابی، دروغ آل خلیفه برای اصلاحات را برملا می‌کندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، شیخ عبدالله الصالح معاون دبیرکل جمعیت العمل الاسلامی بحرین به بیان دلایل سرکوبگری ها و برگزاری مانورهای مشترک نظامی آل خلیفه با برخی از کشورهای منطقه پرداخت.

شیخ عبدالله الصالح با اشاره به برگزاری مانور نظامی و مشارکت کشتی ها و هواپیماهای جنگنده مصری در مانوری با رژیم آل خلیفه گفت: همه این ارتش ها و کشتی های جنگی و هواپیماهای جنگنده مصری که در رزمایش و مانور های مشترک با رژیم آل خلیفه حضور دارند و تمام این تفاهم نامه ها و  معامله های خرید و فروش تسلیحاتی و مشارکت مصری ها و دیگران در این مانورها بر اساس  و مبنای اطمینان دادن به حکومت آل خلیفه و حمایت از این رژیم در حد اعلی است .

مانورهای نظامی آل خلیفه و متحدانش به امید دلارهای سعودی برگزار می شود

وی ادامه داد: همچنین هدف این مانورها به خاطر رسیدن و دریافت پول بیشتر از آل سعود است. از سوی دیگر این پیامی است برای دلسرد کردن و کم کردن عزم و اراده و مقاومت مردم است و به دنبال منصرف کردن ملت از ادامه انقلاب و پایبندی به مطالبات عادلانه شان هستند.

ملت بحرین خواهان حکومت قانونی و مردمی است

روحانی بحرینی با اشاره به برنامه ها و خواسته های بر حق ملت بحرین از آغاز انقلاب تاکنون گفت: اقدامات ملت بحرین در تحولات اخیر این کشور فعالیت ها و حرکت هایی است که از آغاز انقلاب ملت بحرین در 14 فوریه 2011 آغاز شده که از جمله آنها؛ پافشاری و استقامت مردم بر درخواست ها و اعتقاداتشان است، ملت ما می خواهد صاحب دولت و حکومتی قانونی شود که اصل آن مبتنی بر خواست و انتخاب همه مردم باشد.و توجه و رسیدگی به عوامل و افراد وابسته به انقلاب و همچنین محاکمه مسببین ظلم در حق مردم را در دستور کار قرار دهند و افرادی که متضرر شدند جایگزین آنها شوند و  احساسات و روحیه قربانیان در این ظلم ها جبران شود.
 
وی تصریح کرد: رهایی و آزادی تمام زندانیان و معذرت خواهی از آنها به خاطر پایمال کردن حقشان و جبران ظلم هایی که در حق احساسات و روحیه آنها شده و تحقق مطالبات کامل ملت بحرین از دیگر خواسته های ملت ما است.

تبعات محاکمه شیخ عیسی قاسم به مصلحت ثبات در منطقه نیست

معاون دبیرکل جمعیت العمل الاسلامی بحرین با اشاره به تبعات سنگین محاکمه شیخ عیسی قاسم گفت: تبعات محاکمه شیخ عیسی قاسم بسیار بزرگ است و به مصلحت نظام آل خلیفه و ثبات در منطقه نیست و اقدام به محاکمه شیخ عیسی قاسم به ذات خودش جرم است و نه در خور کشور و نه شایسته مقام شخصیت بزرگی همچون جناب شیخ احمد قاسم است.

ادعای آل خلیفه برای اصلاحات هرگز جدی نیست

شیخ الصالح با اشاره به انحلال جمعیت ها و حرکت های مردمی در بحرین گفت: آل خلیفه قانون و طرح اصلاحات را نمی پذیرد و به آن اعتقادی ندارد  و بنابراین متوقف کردن جریان ها  چیز طبیعی است ، مجلس شورا که صاحب اختیار تام و اجرایی است اقدام به صدور حکم  یک طرفه کرده  و جمعیت عمل الاسلامی را 3 بار قبل از انحلال نهایی اش در سال 2012منحل کرد و پس از آن مجلس علمایی و جمعیت الرساله الاسلامیه و جمعیت وفاق را منحل کرد و فعالیت جمعیت وحدوی را به حال تعلیق در آورد و جمعیت الاخاء را منحل کرد و در حال حاضر نیز جمعیت وعد را منحل کرده است.

وی افزود: از این رو تاکید حکومت آل خلیفه برای اصلاحات هرگزجدی نیست و در هر اتفاقی تنها برای متوقف کردن جریان ها و حرکت های انقلابی و بیرون کردن آنها از عرصه تلاش می کند، اقدامی که علیه جمعیت های وعد و وحدوی و سایر گروها و جمعیت ها در پیش گرفته است.
 
منبع: حوزه نیوز
نظر شما
پربیننده ها