فرمانده نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛

نیروی زمینی ارتش و هلال احمر دو بازوی اتکا در شرایط سخت هستند/ ۲۱۱ یگان آماده برای حضور در موقعیت بحران

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید براین‌که ما در نیروی زمینی ارتش به همراه هلال احمر، می‌توانیم دو بازوی اتکا در شرایط سخت باشیم، گفت: نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ايران برای هر ۲۴ ساعت، یک ارگان آماده باش در هر پادگانی دارد؛ در واقع ۲۱۱ یگان آماده در موقعیت بحران با دستور ارتش وجود دارد که این کار تقریبا مشابه کار جمعیت هلال احمر است.
کد خبر: ۲۳۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ - 17March 2017
هلال احمر؛ يك سازمان خوش نام و اميد مردم در تنگناهاي سخت است/ هلال‌احمر؛ بهترین نهاد برای تحقق اقتصاد مقاومتيبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش به همراه هیأت عالی ‌رتبه نیروی زمینی ارتش صبح امروز پس از بازدید از کارخانه صنایع نساجی هلال ایران، با مسئولان ارشد جمعیت هلال احمر کشور دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هلال احمر یک سازمان خوش نام و همواره امید مردم در تنگناهای سخت است.

وی افزود: هرجا نام و نشان هلال احمر دیده می‌شود، حس داشتن پشتیبانی قابل اتكاء و امیدواری، به انسان دست می‌دهد.

امیر سرتیپ حیدری با تاکید براین‌که ما هم در نیروی زمینی ارتش به همراه هلال احمر، می‌توانیم دو بازوی اتکایی در شرایط سخت باشیم، گفت: نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران برای هر ۲۴ ساعت، یک ارگان آماده باش در هر پادگانی دارد؛ در واقع ۲۱۱ یگان آماده در شرایط سخت با دستور ارتش وجود دارد که این کار تقریبا مشابه کار جمعیت هلال احمر است.

وی با اشاره به ایجاد بستر لازم براي انعقاد تفاهم نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر و نیروی زمینی ارتش در آينده نزديك، اظهار کرد: براساس این تفاهم نامه در ابعاد مختلف که با هدف تامین آرامش مردم امضا مي شود؛ اقدامات متقابل و کاملی را انجام خواهیم داد و هم افزايي مثال زدني خواهيم داشت.

هلال‌احمر؛ بهترین نهاد برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: برای تحقق موضوع مهم اقتصاد مقاومتی و به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی در اين خصوص؛ هلال احمر بهترین نهاد است و مي تواند الگوي ساير نهادها باشد.

وی با تاکید براینکه نیروی زمینی ارتش به محصولات متنوع و منحصر به فرد هلال احمر در شركت نساجي هلال نیاز دارد، گفت: در بحث تجهیزات انفرادی؛ ۲۱ قلم به هر سرباز تعلق می‌گیرد که مقدار قابل ملاحظه‌ای از این تجهیزات در مجموعه هلال احمر وجود دارد.

آماده تولید و ارائه خدمات بدون کارمزد به نیروی زمینی ارتش هستیم

همچنین در این دیدار دکتر «ابوالقاسم گرجی» معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني جمعيت هلال احمر با اشاره به ظرفیت هلال‌احمر در بحث توانمندی داوطلبان و همچنين تولید محصولات، گفت: یکی از کارخانه های هلال احمر شرکت نساجی است که به واسطه آن محصولات این جمعیت را به همراه تیم های امدادی به بیش از ۵۰ کشور دنیا ارسال شده و در حوادث مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: ما اعلام آمادگی می‌کنیم که با کمترین کارمزد یا حتی بدون دریافت کارمزد، تمامي اقلام موردنیاز نیروی زمینی ارتش را تولید و در اختیار آنها قرار دهیم.

افزایش تولید داخلی شرکت نساجی در راستای دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتي

در ادامه این دیدار، ظاهر رستمی؛ مدیرعامل شرکت نساجی هلال احمر با معرفی این شرکت و محصولاتش بر تولید داخلی همه محصولات شرکت نساجی هلال احمر تاکید کرد و گفت: تولید شناسنامه دار این شرکت از صفر تا صد، ایرانی است و تاکنون در زمینه ارائه این محصولات با بسياري از ارگان ها و نهادها همکاری داشته‌ و مايحتاجشان را تأمين كرده ايم.

وی با بیان اینکه ما به انجام دستورات مقام معظم رهبري در تحقق اقتصاد مقاومتي، خود را موظف كرده ايم و به اين مهم اعتقاد راسخ داریم و اهل شعار نیستیم، گفت: تنوع محصول، افزایش کیفیت، قيمت رقابتي و تحویل در زمان معین، از اصول اوليه برنامه های شركت نساجي هلال است؛ بنابراین از تولید داخلی استفاده می‌کنیم تابه عملگرایی برسیم و خدا را شاكريم كه به اهداف اقتصاد مقاومتي دست يافته ايم.

رستمی تاکید کرد: در تولیدات جدید توانسته ايم به تولید داخلی پارچه کودورا دست پیدا کنیم که تا پیش از این، محصولي وارداتي بود و امروز مفتخريم اعلام كنيم كه به تولید داخلي بیمارستان صحرایی نیز رسيده ايم.

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها