فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش:

شعار ارتش استفاده از محصولات توليد داخل است

فرمانده آماد و پشتیبانی مرکز نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه شعار همه ما این است که از تولیدات داخلی استفاده کنیم، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به دنبال آن است كه نیاز های خود را از محصولات توليد داخل کشور و البته با مزيت های كيفيت و قيمت رقابتي تأمين کند.
کد خبر: ۲۳۲۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ - 17March 2017
کیفیت محصولات نساجی هلال؛ فراتر از تمامي شرکت‌های مشابه است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرتیپ «حسن علیپور» فرمانده آماد و پشتيباني نيروي زميني ارتش در حاشیه بازدید از شرکت نساجی هلال ایران و دیدار با مسئولان ارشد جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به دنبال آن است كه نیازهای خود را از محصولات توليد داخل کشور و البته با مزيت های كيفيت و قيمت رقابتي تأمين نمايد.

فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش گفت: پیش از این در فرآیند خرید اقلام گاهی با چالش مواجه می‌شدیم، چراکه بسیاری از آنها در داخل تولید نمی‌شد و مجبور به وارد کردن از خارج بودیم که روند سختی هم بود.

وی با تاکید بر اینکه شعار همه ما این است که از تولیدات داخلی استفاده کنیم، افزود: امروز با بازدید از شرکت نساجی هلال ایران بسیار خرسند شديم؛ زیرا بسياري از اقلامی که من و همکارانم باید شناسایی کنیم و برای خریدشان وقت بگذاریم، در همين كارخانه تولید می‌شود.

سرتیپ علیپور با مهم دانستن خرید محصولات با قیمت توافقی اظهار کرد: ما می توانیم از شركت كارخانجات نساجي هلال، تمامي محصولات را با قیمت توافقی خرید کنیم که اين مهم به صرفه و صلاح نيروي زميني است و هم به لحاظ پشتيباني از توليدات داخلي برای همه ما بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: به جز بخش نساجی در ظرفیت ها و ساير توليدات هلال احمر هم می‌توانیم همکاری داشته باشیم؛ اما درحال حاضر و در گام نخست بخش نساجی مدنظر ما است.

فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی زمینی در پایان افزود: کیفیت محصولات شرکت نساجی هلال ایران نسبت به تمامي شرکت های مشابه که ما از آنها خریداری می کردیم بهتر است و اين مايه افتخار ما و كشور است.

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار