امام جمعه شهرستان نور:

هدف ترامپ از منع ورود مسلمانان فقط ایران است

امام جمعه شهرستان نور گفت: دستور مجدد ترامپ سبب ایستادگی دادگاه‌های آمریکا در مقابل این دستور و لغو آن شد، هدف ترامپ از این دستورات فقط ایران است و با کشورهایی که ذلیل و خوار هستند کاری ندارد.
کد خبر: ۲۳۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ - 17March 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ارجمند امام جمعه شهرستان نور در خطبه‌های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران نوری در مصلی الغدیر این شهرستان با توصیه به تقوی الهی، اظهار داشت: تقوی با شعار به دست نمی‌آید، پایبندی در قول و عمل به فرمان خداوند سبب کسب ایمان و تقوی الهی می‌شود.

وی افزود: امروز رشوه، ربا، نزول در جامعه ما گسترش پیدا کرد این ناشی از بی‌تقوایی و بی‌عفتی است، برای اینکه مرتکب گناه نشویم باید عفت و تقوی را در خود تقویت کنیم.

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به آستانه سال نو، تصریح کرد: عید اختصاص به روز خاص ندارد بلکه هر روز که در آن گناه نباشد برای ما عید است ولی اگر در عید هم گناه کنیم عید نیست، گرامی‌داشت نوروز در کلام ائمه نیز آمده و بسیار مبارک است.

این مسؤول به ولادت حضرت زهرا(س) و امام (ره) اشاره و تصریح کرد: نقطه اشتراک این دو ولادت حمایت از ولایت و امامت است همان‌گونه که حضرت زهرا(س) از امامت و ولایت حمایت و در این راه شهید شد امام خمینی(ره) برای احیای ولایت فقیه قیام کرد.

حجت الاسلام امیری‌ارجمند ادامه داد: از حقوق فرزندان بر پدر و مادر نام نیک است که ما باید برای فرزندان خود از نام فاطمه به کرات استفاده کنیم.

وی به حفظ گونه‌های ماهیان دریای خزر تأکید کرد و افزود: اکنون فصل تخم‌ریزی ماهیان است و به رودخانه‌ها پناه می‌برند بنابراین باید علاوه بر صید نکردن در این فصل از ورود فاضلاب و سموم به رودخانه‌ها جلوگیری کنیم.

امام جمعه شهرستان نور به هشدار شبکه بهداشت درباره حضور برخی از افراد در درب منازل و خون‌گیری به بهانه تکمیل بانک ژن، اظهار کرد: مراقب باشید زیرا ممکن است با این کار بیماری را گسترش دهند و این هم کار دشمن است.

این مسؤول با تغییر مدیریت آموزش و پروش این شهرستان اشاره و تصریح کرد: همه ما باید مکلف به انجام وظیفه باشیم و در هر جا و هر مسؤولیتی که هستیم خدمتگزار مردم باشیم و به وظیفه خود درست عمل کنیم.

حجت الاسلام امیری‌ارجمند گفت: دستور مجدد ترامپ سبب ایستادگی دادگاه‌های آمریکا در مقابل این دستور و لغو آن شد، هدف ترامپ از این دستورات فقط ایران است و با کشورهایی که ذلیل و خوار هستند کاری ندارد و تنها بهانه‌ای است تا با ایران مقابله کند و ما را محدود کند ولی باید گفت، اگر قرار است با تروریست بجنگید پس چرا 6 میلیارد برای ایجاد داعش هزینه کردید، ائتلاف شما بر سر مردم بمب می‌ریزد، مردم بی دفاع یمن را می‌کشد، ما ناقض حقوق بشریم یا شما؟ دنیا باید قضاوت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها