فرمانده انتظامی شهرستان مرزی مهران خبر داد؛

تامین امنیت مناطق مرزی مهران برای بازدید کاروان‌های راهیان نور

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی مهران از آمادگی برای تأمین امنیت انتطامی و ترافیکی ویژ ایام نوروز در مناطق مرزی برای بازدید کاروان های راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ - 17March 2017

تامین امنیت مناطق مرزی مهران برای بازدید کاروان های راهیان نور به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سرهنگ «امیر عباس شهبازی» امروز در جمع خبرنگاران، حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق مرزی یاد و خاطره سال های دفاع مقدس را بین مردم زنده می کند.

وی ادامه داد: بازدید از این مناطق باعث می‌شود که روح معنویت در بین اقشار مختلف مردم دمیده شود و خانواده ها از نزدیک با رشادت های فرزندان خود آشنا شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: نیروی انتظامی تمهیدات ویژه ای برای استقبال از کاروان های راهیان نور در نظر گرفته است .

وی در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی طرح ویژه ای را برای حفاظت از منازل شهروندان مهرانی در ایام نوروز در دست اقدام دارد، اظهار داشت: از شهروندان و خانواده هایی که قصد دارند در ایام تعطیلات نوروز به مسافرتهای طولانی مدت عزیمت نمایند خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت ضمن استفاده از قفل های محکم و رعایت کامل نکات حفاظتی منزل خود را به آشنایان مطمئن بسپارند.

سرهنگ شهبازی با تاکید بر همراهی و همکاری پلیس و مردم در برقراری نظم و امنیت تصریح کرد: سبز پوشان نیروی انتظامی در تعطیلات  نوروز امسال از هر نظر آماده حفظ نظم وآرامش در جامعه هستند و انتظامی شهرستان مهران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با آمادگی کامل و بکارگیری تمام توان سعی دارند محیطی امن و آرام را برای خانواده ها ایجاد کند.

انتهای پیام/ 111 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار