من انقلابی‌ام-227/ سردار کارگر در جمع خبرنگاران:

یادمان شهید باقری سال آینده افتتاح می‌شود/ زیرساخت‌های راهیان نور بهبود یافته است

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: یادمان سردار شهید «حسن باقری» در منطقه عمومی فکه سال آینده افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ - 17March 2017
یادمان شهید باقری سال آینده افتتاح می‌شود/ زیرساخت‌های راهیان نور بهبود یافته استبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس ستاد مرکزی راهیان نور و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه حضور در یادمان شهدای هویزه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 57 یادمان شهدا در هفت استان درگیر جنگ یعنی استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، بوشهر و هرمزگان وجود دارد.
 
وی افزود: یادمان سردار شهید «حسن باقری» در منطقه فکه نیز با وجود اینکه امسال مورد بازدید کاروان‌های راهیان نور قرار می‌گیرد اما سال آینده افتتاح خواهد شد.
 
سردار کارگر بیان کرد: وضعیت یادمان‌ها و زیر ساخت‌ها نسبت به سال گذشته بهبود یافته است. وضعیت جاده‌ها نیز بهتر شده است و امیدواریم مردم از امکانات به خوبی استفاده کنند و ما هم در مقابل خدمات مناسبی ارائه بدهیم.
 
وی گفت: شب مانی در یادمان‌ها نیز امسال فراهم شده است که قریب به 150 هزار نفر شب مانی داریم که 90 درصد در استان خوزستان صورت می‌گیرد.
 
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه با بیان اینکه سال گذشته قریب به 700 هزار نفر در دوره اوج راهیان نور جنوب در منطقه عمومی خوزستان حضور پیدا کردند، گفت: امسال احتمال می‌دهیم این میزان، 8 تا 10 درصد افزایش داشته باشد.

وی با تشکر از مجموعه نیروی انتظامی بیان داشت: سال گذشته حادثه‌ای که منجر به فوت در راهیان نور شود، وجود نداشته است، علتش نیز حضور فعال نیروی انتظامی و پلیس راه در راهیان نور بوده است.
 
سردار کارگر در پایان خاطرنشان ساخت: ما در راهیان نور اعلام آمادگی کردیم که اگر تمهیداتی از سوی دولت فراهم شود در خصوص درختکاری به وزارت جهاد کشاورزی کمک برسانیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار