من انقلابی‌ام-226/ سردار اشتری در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

تامین امنیت سفرهای راهیان نور توسط نیروی انتظامی/ افزایش ایستگاه‌های ثابت و سیار پلیس

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ایستگاه‌های ثابت و سیار نیروی انتظامی در راهیان نور نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و اگر تشخیص داده شود که باز هم نیاز است، افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۲۳۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ - 17March 2017
تامین امنیت سفرهای راهیان نور توسط نیروی انتظامی/ افزایش ایستگاه‌های ثابت و سیار پلیسبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه حضور در یادمان شهدای هویزه در جمع خبرنگاران گفت: خداوند سبحان عنایت فرمودند که در ایام پایانی سال در منطقه‌ای که به نام و یاد شهدای گرانقدر است، حضور پیدا کنم؛ در منطقه‌ای که شهدای مظلوم و دانشجویان پیرو خط امام از مسلمین و کشور خودشان دفاع کردند.
 
وی با تاکید بر استمرار راه شهدا افزود: امیدوارم مردم و مسئولان همواره الگوی خود را شهدا قرار دهند. امنیت را مدیون شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنها و هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری هستیم.
 
سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که در کنار مجموعه بزرگ راهیان نور و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خدمت زائران مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس باشد.
 
وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: پرسنل نیروی انتظامی در این ایام که اوج سفرهای راهیان نور است در این مناطق همراه زائران در شهرها و بین راه‌ها هستند و موضوعات ایمنی و امنیتی را مد نظر قرار می‌دهند.

فرمانده ناجا گفت: تاکنون حادثه‌ای در مسیر تردد زائران وجود نداشته است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: قرارگاه نوروزی از تاریخ سوم اسفند کار خود را شروع کرده است و تا 15 فروردین در سراسر کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد. در این مناطق نیز تا زمانی که بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس اعلام کند پرسنل نیروی انتظامی حضور خواهند داشت. ایستگاه‌های ثابت و سیار ناجا نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و اگر تشخیص داده شود که باز هم نیاز است، افزایش خواهیم داد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها