من انقلابی‌ام-228/ سردار کارگر:

مشکل امنیتی و ترافیکی در راهیان نور نداریم/ 40 درصد زائران با وسایل نقلیه شخصی به مناطق آمدند

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: با همکاری نیروی انتظامی و بسیجیان همیار پلیس تاکنون مشکل امنیتی و ترافیکی در راهیان نور نداشته‌ایم.
کد خبر: ۲۳۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ - 17March 2017
مشکل امنیتی و ترافیکی در راهیان نور نداریم/ 40 درصد زائران با وسایل نقلیه شخصی به مناطق آمدندبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در گفت‌وگو با سیمای خوزستان اظهار داشت: مشکل امنیتی و ترافیکی در رابطه با سفرهای راهیان نور تاکتون نداشته‌ایم و این به دلیل حضور و همکاری خوب ناجا با مجموعه راهیان نور بوده است. علاوه بر این حضور بسیجیان همیار پلیس در کاروان‌های راهیان نور نیز در کسب این موفقیت تاثیرگذار بوده است.
 
وی افزود: از 6 میلیون زائری که سال گذشته، در هفت استان کشور حضور پیدا کردند، 40 درصد با وسایل نقلیه شخصی در یادمان‌های شهدا حضور یافتند. یادمان‌های دفاع مقدس از نظر کمی و کیفی آمادگی پذیرایی از زائران را دارند، البته توصیه می‌کنیم برای حضور بهتر در یادمان‌ها نرم‌افزاری که در روز 20 اسفند رونمایی شد را از سایت راهیان نور دریافت و در گوشی‌های همراه خود نصب کنند تا بدین وسیله راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

سردار کارگر بیان داشت: برابر مصوبه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که برخی از اعضای دولت نیز در آن عضویت دارند در پیشنهادی به دولت اعلام شد که زائران راهیان نور آمادگی دارند تا در خوزستان درختکاری داشته باشند.
 
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: از 700 هزار نفری که از 20 اسفند تا 20 فروردین 95 در مناطق یادمانی حضور یافته بودند، 90 درصدشان در خوزستان حضور پیدا کردند که امسال با توجه به رشد 8 تا 10 درصدی، این جمعیت می‌تواند نقش مهمی در درختکاری در خوزستان داشته باشد.
 
وی بیان کرد: ما 57 یادمان دفاع مقدس در 7 استان کشور داریم که سال گذشته شش میلیون نفر از سراسر کشور  از این یادمان‌ها بازدید کردند. همچنین در سه سال اخیر به واسطه بهبود زیر ساخت‌ها و مسیرهای ارتباطی و نیز حضور خوب پلیس در مسیرها، تصادفات منجر به فوت و یا جراحات شدید در بین زائران سرزمین‌های نور نداشتیم. 

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار