تکذیب خبر شهادت فرمانده حزب‌الله در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه

منابع موثق گفتند: فرمانده ارشد حزب‌الله در استان «قنیطره» به شهادت رسیده، نه بر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی.
کد خبر: ۲۳۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ - 17March 2017
تکذیب خبر شهادت فرمانده حزب‌الله در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریهبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، منابع خبری صهیونیستی بامداد امروز جمعه از حملات جنگنده های این رژیم به سوریه خبر دادند که با پاسخ موشکی ارتش سوریه مواجه شد.

رادیو اسرائیل اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم شب گذشته چندین منطقه در سوریه را هدف حملات خود قرار دادند و هیچ اشاره ای به سرنگونی جنگنده خود توسط نیروهای سوری نکرد.

فرماندهی ارتش سوریه اما ساعاتی پس از این حمله در بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد امروز توانسته است دو جنگنده رژیم صهیونیستی را  هدف قرار دهد که یکی از آنها سقوط کرده و دیگری مورد اصابت قرار گرفته است.

در این بحبوحه، شماری از رسانه های معارض سوری مدعی شدند که در جریان این حملات، «بدیع جمیل حمیه» از فرماندهان برجسته حزب الله به شهادت رسیده است.

شبکه خبری «المیادین» اما در واکنش به این مسئله، به نقل از منابع موثق ضمن تکذیب این ادعاها، تأکید کرد که حمیه پنجشنبه در استان «قنیطره» به شهادت رسیده، نه بر اثر حملات هوایی اسرائیل.

به گفته ارتش سوریه، در ساعت 2:40 دقیقه بامداد امروز، چهار جنگنده اسرائیلی حریم هوایی سوریه را در منطقه «البریج» از طریق خاک لبنان نقض کردند و یکی از پایگاههای نظامی در مسیر «تدمر» در شرق استان حمص را هدف قرار دادند که پدافند هوایی سوریه با آنها مقابله کرده و یک جنگنده را در داخل اراضی اشغالی ساقط کرد و یکی دیگر را مورد هدف قرار داد و دو جنگنده دیگر مجبور به فرار شدند.

فرماندهی ارتش سوریه تأکید کرد که این تجاوز نشان از حمایت آشکار دشمن صهیونیستی از گروههای تروریستی از جمله داعش دارد و تلاشی ناامیدانه برای افزایش روحیات از بین رفته تروریست‌ها و تحت الشعاع قرار دادن پیروزی‌های ارتش عربی سوریه در مواجهه با گروه‌های تروریستی است.

این اخبار در حالی منتشر میشود که رژیم صهیونیستی مدعی است که هیچ جنگنده اسرائیلی امروز ساقط نشده است.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار