من انقلابی‌ام-235/ سردار کارگر در جشنواره سرزمین نور:

درب شهادت در نیروی انتظامی باز است

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه درب شهادت در نیروی انتظامی باز است، گفت: امنیت امروز کشور را مدیون مجاهدت‌های کارکنان ناجا هستیم.
کد خبر: ۲۳۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴ - 17March 2017
درب شهادت در نیروی انتظامی باز استبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در آیین اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور که امشب در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار دست اندرکاران راهیان نور و خادمان شهدا با ایشان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار تنها ابزار مبارزه برای مقابله با طرح‌های فرهنگی بدخواهان را استفاده از گنجینه عظیم دوران دفاع مقدس در تمامی عرصه‌ها بیان فرمودند و فناوری استفاده از فرهنگ غنی دفاع مقدس را راهیان نور دانستند.
 
وی در ادامه با تشکر از نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، جهاد سازندگی، وزارت آموزش پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حوزه‌های علمیه و قرارگاه فرهنگی راهیان اظهار داشت: نیروی انتظامی نهادی است که بعد از انقلاب اسلامی تشکیل شده است. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیروی انتظامی و کسانی که در این نیرو خدمت می‌کنند را مجاهدین فی سبیل الله می‌دانند.
 
سردار کارگر گفت: درب شهادت در نیروی انتظامی باز است و سالانه شهدایی را تقدیم انقلاب اسلامی می‌کند.
 
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی رهرو شهداست، گفت: خانواده‌های نیروی انتظامی باید قدر فرزندان و همسران خود را بدانند چرا که امنیت امروزی کشورمان را مدیون آنها هستیم. نیروی انتظامی تعطیلی ندارد و در تمام عرصه‌ها حضوری فعال و موثر دارد.
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری بر تامین امنیت کاروان‌های راهیان نور است تا حادثه‌ای در طول مسیر برای آن‌ها رخ ندهد، گفت: از سال 92 تاکنون حادثه‌ای که منجر به فوت شود، اتفاق نیافتاده است و این را مدیون زحمات کارکنان نیروی انتظامی هستیم.
 
سردار کارگر خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته 6 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در 7 استان کشور بازدید کردند که 80 درصد آن جوانان بین 15 تا 30 ساله بودند.
 
وی با تشکر ویژه از نیروهای مرزبانی گفت: امیدواریم رهرو خوبی برای راه شهدا باشیم. 
 
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پایان با تشکر از فرمانده نیروی انتظامی به دلیل نگاه ویژه‌ای که به راهیان نور و دفاع مقدس دارد، از کلیه دست اندرکاران جشنواره ملی سرزمین نور نیز تقدیر کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار