فیلمبرداری «پرواز در ارتفاع صفر» به پایان رسید

مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» با اتمام تصویربرداری، بعد از نوروز مراحل فنی بصری را از سرخواهد گرفت.
کد خبر: ۲۳۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ - 17March 2017
فیلمبرداری «پرواز در ارتفاع صفر» به پایان رسیدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمد نشاط تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» پیرامون روند ساخت این سریال گفت: این روزها تصویربرداری به اتمام رسیده است و هم اکنون مراحل تدوین، صداگذاری و موسیقی را انجام می‎‌دهیم.
 
وی در ادامه با اشاره به ژانر ارزشی این مجموعه تلویزیونی، بیان کرد: به دلیل بخش‎‌هایی که برای صحنه‌های جنگ و پرواز‌های هوایی داریم، بعد از تعطیلات نوروزی مراحل فنی را کامل‌تر و جلوه‌های بصری را انجام خواهیم داد.

نشاط در پایان با بیان اینکه، سریال «پرواز در ارتفاع صفر» برای هفته دفاع مقدس به روی آنتن شبکه یک می‌رود، افزود: از سال 90 تا 95 به دلیل ادای دینی که نسبت به شهدای هشت سال دفاع مقدس دارم، پیگیر ساخت این مجموعه تلویزیونی بودم و خدا را شکر به لطف مدیران شبکه یک به سرانجام رسید و در 7 قسمت به تصویر درآمد.

شاهرخ استخری در نقش کیومرث خلبان اصلی، حمیدرضا نیک دل در نقش حسین رنجبران، عمار تفتی در نقش فریدون، محمد عمرانی در نقش حاج تراب امین محله، سوگل خلیق در نقش شیرین، علی عمرانی در نقش حاج یحیی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی عبدالحسن برزیده و تهیه‌کنندگی محمد نشاط 24 آذر تهران کلید خورد. این مجموعه که زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس روایت می‌کند، با همکاری نیروی هوایی جمهوری اسلامی و در هفت قسمت 45 دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تهیه تولید می‌شود که قرار است، در هفته دفاع مقدس سال آینده از این شبکه به روی آنتن برود.

علی عمرانی، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، حمیدرضا نیکدل، بهاره ریاحی، رضا رادمنش، حدیث تهرانی، مجید جعفری، پیام داداشیان، رضا مسعودی از بازیگران اصلی سریال پرواز در ارتفاع صفر هستند.

عوامل این سریال عبارتند از:
 
مدیر تصویربرداری: ایرج عاشوری، مدیرهنری: مشکین مهرگان، طراح صحنه: رضا دین محمدی، طراح لباس: مرجان گلزار، چهره پرداز: ایمان امیدواری، صدابردار: بهمن حیدری، دستیار اول کارگردان: پگاه جهاندار، برنامه ریز: ژرژ هاشم زاده، مدیر تولید: امیر نشاط، دستیار اول: فیلمبردار: سیروس کفاش، جلوه های کامپیوتری: دکتر امیر رضا معتمدی.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار