مدیر کل بنیاد شهید استان قزوین:

مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

همزمان با پایان سال جاری، مراسم وحدت آفرین و بهاری تحویل سال نو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ - 18March 2017
به گزارش دفاع پرس از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اعلام این خبر، ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت مدیران و مردم استان قزوین در برنامه‌های ایام بزرگداشت شهدا اظهار داشت: طی سال جاری، برنامه‌های متنوعی در این ایام، در سطح استان برگزار شده که نشان‌دهنده عشق و علاقه‌ی مردم و کارگزاران نظام به شهدا و ایثارگران است.

وی افزود: با توجه به عنایت ویژه‌ای که دولت تدبیر و امید به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم بازماندگان شهدا و ایثارگران دارد، برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا هر ساله گسترده‌تر از ایام گذشته برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با گرامیداشت نوروز سال 96 گفت: از نخستین سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم قزوین مراسم تحویل سال نو را در کنار شهدا می‌گذرانند که امسال نیز این مراسم با حضور بازماندگان شهدا و ایثارگران، مدیران استان و مردم شهیدپرور در گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

حقایق‌پور افزود: با توجه به اینکه زمان تحویل سال نو ساعت 13 و 58 دقیقه و 40 ثانیه، روز 2 شنبه، 30 اسفند ماه 1395 می‌باشد، مراسم سال تحویل از ساعت 13 و با اجرای برنامه‌های متنوع در گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری این برنامه‌ی معنوی و به هنگام تحویل سال در سایر شهرهای استان خبر داد و از مردم خداجو و شهیدپرور خواست تا در جهت تداوم راه سرخ شهیدان و همراهی و همدلی با خانواده‌های شهدا و جانبازان سرافراز، سال جدید را در گلزارهای شهدای استان و در جوار شهدا آغاز کنند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها