امیر آریانفر به دفاع پرس خبر داد؛

برگزاری رزمایش‌های نظامی در سطح تیپ و گردان/ الحاق تفنگ «باهر» به یگان‌های نزاجا

ارشد نظامی آجا در استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان از الحاق و عملیاتی شدن تک‌تیرانداز باهر به یگان‌های زمینی ارتش در غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ - 18March 2017
امیر سرتیپ دوم «فرهاد آریانفر» ارشد نظامی آجا در استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به آمادگی ارتش برای مقابله با تهدیدات مختلف اظهار داشت: ارتش در کنار دیگر نیروها همواره خود را برای مقابله با هر نوع تهدیدی آماده کرده و متناسب با نوع تهدیدات رزمایش هایی را برگزار می‌کند.
 
وی با بیان اینکه در حوزه مرزبانی از تجهیزات روز و مدرن استفاده می شود افزود: تحرکات مرزی دائما رصد می شود و مرزبانان ما همواره در شرایط آمادگی صد در صدی قرار دارند.
 
امیر آریانفر با تاکید بر اینکه رسیدن به شرایط مطلوب و آمادگی کامل مستلزم تمرینات مداوم و بکارگیری تاکتیک های مختلف نظامی است افزود: در طول سال همواره تمرینات نظامی را در سطح تیپ و گردان برگزار می کنیم.
 
وی با بیان اینکه از انواع تک‌تیراندازها در کالیبرهای مختلف در راستای تحقق امنیت مرزها استفاده می‌شود افزود: تک‌تیرانداز 23 میلیمتری باهر نیز به یگان هایی از نیروی زمینی ارتش حاضر در غرب کشور تحویل گردیده است.
 
ارشد نظامی آجا در استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان گفت: در حوزه تک‌تیراندازها از اسلحه هایی چون دراگانوف، شاهر، باهر، و اسلحه هایی با کالیبرهای مختلف استفاده می‌کنیم.
 
انتهای پیام/ 221
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار