فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف یک تن و 800 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 800 کیلوگرم مواد مخدر طی دو روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹ - 09July 2014

کشف یک تن و 800 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "حسین رحیمی" در جمع خبرنگاران رسانههای گروهی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی طی دو روز گذشته در چند عملیات جداگانه در شهرستانهای زاهدان، ایرانشهر و سرباز ضمن درگیری با قاچاقچیان مسلح موفق به کشف یک تن و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

وی افزود: در این عملیاتها تعداد سه باند از قاچاقچیان منهدم و 9 قاچاقچی دستگیر و تعدادی سلاح و مهمات از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه، به شناسایی یک باند که با دریافت مبلغی بین پنج الی 25 میلیون تومان از هر نفر اقدام به صدور کارتهای معافیت غیر قانونی پزشکی میکردند، خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، دو نفر از رابطان و عاملان اصلی این باند که با ارتباط برقرار کردن با سه پزشک معتمد پلیس، بهصورت کذب بیماری افراد مورد نظر را تایید و به معاونت وظیفه عمومی استان معرفی میکردند، شناسایی و دستگیر شدند.
 
سردار رحیمی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات این پرونده نیز تعداد چهار نفر دیگر از رابطان، که افراد فاقد شرایط دریافت کارت معافیت پزشکی را شناسایی و به اعضای این باند معرفی میکردند، شناسایی و دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سه هزار پرونده تشکیل شده مشکوک از سال 1390 تاکنون 738 قطعه کارت صادر شده غیر قانونی را شناسایی و پس از ابطال، افراد مورد نظر را فراخوان و ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردهاند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار