من انقلابی‌ام-255/ سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران:

نیروهای مسلح آماده و مدافع مرزها هستند/ جوانان امروز تبلور رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می‌برند و در زمین، دریا و هوا با حداکثر توان به دفاع از امنیت مرزها مشغول هستند.
کد خبر: ۲۳۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ - 18March 2017
نیروهای مسلح آماده و مدافع مرزها هستند/ جوانان امروز تبلور رزمندگان دوران دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از یادمان شهدای شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول سال ستاد مرکزی راهیان نور و قرارگاه‌های راهیان نور سپاه و بسیج، ارتش و سایر ارگان‌های کشوری تلاش می‌کنند تا ملت شریف که برای زیارت به مناطق عملیاتی سفر می‌کنند، بهترین امکانات و بیشترین خدمات به آن‌ها ارائه شود. همچنین بهترین راویان برای روایت کردن رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه نواقصی در این خصوص وجود دارد که با تلاش بیشتر درصدد برطرف کردن آن هستیم، گفت: امیدوارم مردم کسری‌های موجود را ببخشند و تلاش می‌کنیم مشکلات مرتفع شود.

سرلشکر باقری تصریح کرد: مناطقی که در آن حضور داریم، مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس است و با حضور در این مناطق به گذشته بر می‌گردیم و یاد شهدایی می‌افتیم که با آن‌ها در این جبهه‌ها بودیم. همان حس و حالی که در زمان جنگ در بین رزمندگان بود امروز در بین جوانان مشاهده می‌شود.
 
وی با بیان اینکه حال و هوای معنوی بسیار خوبی در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس حاکم است، گفت: در برخی از این مناطق توانمندی‌های دفاعی به نمایش گذاشته شده است که خدا را شکر می‌کنیم روزگاری با دست خالی می‌جنگندیم اما اکنون پیشرفته‌ترین تجهیزات به دست جوانان همین کشور از صفر تا صد آن ساخته شده و در اختیار نیروهای مسلح است.
 
سردار باقری در ادامه افزود: امروز از برخی از یگان‌های مرزی نیز بازدید داشتیم که این یگان‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند و نیروهای مسلح در زمین، دریا و هوا با حداکثر توان به دفاع از امنیت مرزها مشغول هستند. امیدواریم این امنیت به برکت خون شهدا پایدار باشد.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه خاطرنشان ساخت: زیر ساخت‌های راهیان نور نسبت به سال گذشته تفاوت بسیار زیادی کرده و جهش بالایی داشته است. شب مانی و استراحت مردم برقرار شده است و امکانات برای شب مانی بیش از 140 هزار نفر فراهم است و باز هم تلاش می‌شود امکانات زیادی فراهم شود.
 
وی در پایان با تشکر از مردم استان خوزستان که زحمت استقبال از زائران مناطق عملیاتی را می‌کشند، اظهار امیدواری کرد: در سال آینده امکانات بیشتری برای حضور مردم شریف کشورمان در سرزمین‌های نور فراهم شود.
 
انتهای پیام/411
نظر شما
پربیننده ها