من انقلابی‌ام-270/ سرلشکر باقری در یادمان شهدای دهلاویه:

«تبعیت از ولی فقیه» و «اخلاص در عمل» موجب اقتدار کشورمان می‌شود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم و اخلاص عمل داشته باشیم، هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند مقابل ملت ما بایستد.
کد خبر: ۲۳۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ - 19March 2017
تبعیت از ولی فقیه و اخلاص در عمل موجب اقتدار کشورمان می‌شودبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (یکشنبه) با حضور در یادمان شهدای دهلاویه و محل شهادت دکتر مصطفی چمران ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در جمع کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت: دهلاویه منطقه‌ای است که واحدهای ارتش متجاوز بعثی عراق به این منطقه هجوم آوردند و جنایت‌های زیادی علیه ملت شریف این منطقه کردند.
 
وی در ادامه با اشاره به سابقه مبارزات انقلابی دکتر مصطفی چمران در لبنان بیان داشت: شهید چمران واحد دفاع نامنظم را در مناطق حمیدیه، کرخه و سوسنگرد ایجاد و عملیات‌هایی را در این مناطق اجرا کرد و در نهایت در خرداد 1360 در خاکریز خط مقدم به شهادت نائل آمد.
 
سرلشکر باقری با بیان اینکه هوانیروز، نیروی هوایی و نیروی زمینی در منطقه دهلاویه مجاهدت‌های زیادی از خود نشان دادند و عملیات‌های مکرری به انجام رساندند با اشاره به عملیات طریق القدس که در منطقه دهلاویه انجام گرفت، تصریح کرد: اگر در مسیر شهدا که مسیر اقتدار و تبعیت از ولایت فقیه و احکام اسلامی است، باشیم و پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم و اخلاص عمل داشته باشیم هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند مقابل ملت ما بایستد.
 
وی در ادامه گفت: ملت ما با پیروی از ولایت فقیه موفق خواهند شد پرچم بزرگ اسلام را به دست امام زمان(عج) برسانند.
 
سرلشکر باقری با آرزوی سفری ایمن برای کاروان‌های راهیان نور خاطرنشان کرد: امیدوارم قدر خون‌های ریخته شده شهدا در این سرزمین‌ها را بدانیم و رهرو راه آن‌ها باشیم.
 
وی در ادامه افزود: ما هرچه داریم از شهدا و دوران دفاع مقدس است؛ هرکس در مکان شهادت رزمندگان دوران دفاع مقدس توفیق حضور پیدا می‌کند، نشان می‌دهد که رهرو شهداست؛ راهی که در آن عزت، افتخار، خداپرستی، میهن پرستی و شرف است. 
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان به تاثیر چشمگیر حضور ملت شریف کشورمان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اشاره کرد.
 
سرلشکر باقری همچنین از نمایشگاه دستاوردهای نظامی و فرهنگی ارتش که در حاشیه این یادمان برپا شده است، بازدید کرد.
 
انتهای پیام/411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار