پنجه پولادین پلیس در کمین هنجارشکنان

فرمانده ناجا با اشاره به خدمت‌رسانی بیش از ۳۰۰ هزار نفر برای استقرار نظم و امنیت در اقصی نقاط کشور گفت: قطعاً کسانی که قصد تعرض به اموال مردم را دارند، با سرپنجه پولادین پلیس مواجه خواهند شد و پلیس هیچگاه از حقوق مردم عقب نشینی نخواهد کرد.
کد خبر: ۲۳۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ - 19March 2017
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین اشتری صبح امروز در رزمایش نوروزی پلیس پایتخت با تقدیر از عملکرد پلیس در سال 95 اظهار داشت: سال 95 با تمام فراز و فرودهای خود رو به پایان است و وقتی پرونده پلیس و همکارانمان را در این سال نگاه می‌کنیم، باید بگوییم که آن‌ها علی رغم تمام مشکلات و سختی‌ها،‌عملکرد قابل قبول و ایثارگرانه‌ای داشتند.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه هدف نیروهای انتظامی و پلیس، از پوشیدن لباس مقدس خدمت، استقرار نظم و امنیت و ارتقاء آن است افزود: پلیس یار مهربانی است که در عین اقتدار، رافت با مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی با هشدار نسبت به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در کشور گفت: پلیس همانطور که با مردم با رافت و عطوفت برخورد می‌کند و یار مهربان است ولی در عین حال با شدت و اقتدار، با مخلان امنیت برخورد کرده و با تمام قوا از حقوق مردم دفاع می‌کند و اجازه نخواهد معدود هنجارشکنان و قانون شکنان، به اهداف خود برسند.

اشتری در ادامه با تاکید بر اینکه «امنیت»، شایسته مردم است افزود: امروز خوشبتانه در شرایطی قرار گرفته‌ایم که هر فردی از اعضای خانواده در هر ساعت از شبانه روز بخواهد از یک سوی شهر به سوی دیگر برود، هیچ نگرانی و مشکلی نخواهد داشت؛ لذا باید همگی قدر این امنیت پایدار را که در سراسر کشور حکمفرماست بدانیم.

رئیس پلیس کشور به برخی اقدامات پلیس پایتخت برای ایام نوروز نیز اشاره کرد و افزود: امسال ایستگاه‌های نوروزی پلیس در 553 نقطه پایتخت استقرار می‌یابد و 80 پست ایست و بازرسی در شهر تهران پیش بینی شده که این مقدار به نسبت مدت مشابه سال قبل با رشدی 2 برابر همراه است.

وی خاطرنشان کرد:‌ در سال 95 خوشبختانه موفق شدیم علی‌رغم تمام مشکلات و موانع، آمار سرقت در شهر تهران را به میزان 12 درصد کاهش دهیم و امیدواریم در سال آینده هم بتوانیم موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.

اشتری در ادامه اضافه کرد: همچنین برای نوروز 96، بیش از 300 هزار نفر مشغول خدمت برای استقرار نظم و امنیت در اقصی نقاط کشور هستند و قطعاً کسانی که قصد تعرض به اموال مردم را دارند، با سرپنجه پولادین پلیس مواجه خواهند شد و پلیس هیچگاه از حقوق مردم عقب نشینی نخواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به برخورد شدید پلیس با جرائم خشن از همکاری دستگاه قضایی برای تشدید برخورد با هنجارشکنان تقدیر کرد.

نظر شما
پربیننده ها