من انقلابی‌ام-281/ آیت الله عابدینی:

جبهه‌های دفاع از اسلام توسعه پیدا کرده است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: زمانی مرزهای جمهوری اسلامی و جبهه‌های ما حوزه‌های علمیه‌ بود اما شاهدیم که به برکت تحقق اراده الهی این جبهه‌ها توسعه پیدا کرده است.
کد خبر: ۲۳۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ - 19March 2017
جبهه‌های دفاع از اسلام توسعه پیدا کرده است
به گزارش گروه اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان قزوین با حضور در مرکز جهاد رسانه‌ای شهید رهبر قرارگاه راهیان نور جنوب کشور با بیان این‌که در قرآن دو اراده معرفی شده است که در مقابل هم قرار دارند، اظهار کرد: اراده نخست، اراده کفر و شیطان است که تلاش می‌کند تا نور الهی را خاموش کند.

وی تصریح کرد: در مقابل اراده شیطان، اراده خداوند قرار دارد که از همه بندگان درخواست کرده تا برای تحقق آن با خدای متعال همراهی کنند و یقیناً روزی فرا خواهد رسید که اراده الهی عالم را فرا خواهد گرفت و اراده شیطان هیچ‌گاه نمی‌تواند اراده الهی را خاموش کند.
 
امام جمعه قزوین یادآور شد: زمانی بازی دراز، آبادان، خرمشهر و قصر شیرین جبهه‌های جنگ ما بود و به خاطر همین همراهی بندگان با اراده الهی شاهدیم که جبهه‌های جنگ از این مناطق به جبهه‌های حلب، موصل، بحرین، غزه و لبنان توسعه پیدا کرده است.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: زمانی مرزهای جمهوری اسلامی و جبهه‌های ما حوزه‌های علمیه‌ی فیضیه و دارالشفاء بود اما شاهدیم که به برکت تحقق اراده الهی این جبهه‌ها توسعه پیدا کرده است.
 
وی در پایان گفت: باید رسالت‌های الهی را به خوبی بشناسیم و آن‌ها را به نسل‌های بعد انتقال دهیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار