با حضور فرمانده انتظامی کرمان

پاسگاه انتظامی منطقه کرک و نارتیچ بم افتتاح شد

پاسگاه انتظامی منطقه کرک و نارتیچ شهرستان بم با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰ - 09July 2014

پاسگاه انتظامی منطقه کرک و نارتیچ بم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "حسین چناریان" فرمانده انتظامی استان کرمان صبح امروز در آیین افتتاح پاسگاه انتظامی منطقه کرک و نارتیچ این شهرستان اظهار داشت: 30 سال قبل برای تأمین امنیت این منطقه یک گردان انتظامی مستقر شده بود، اما امروز به برکت خون شهدا برای تأمین امنیت نیازی به لشکرکشی نیست.

 وی ادامه داد: اگر امروز مردم با روحیه مسئولیتپذیری و مسئولیتشناسی، وظایف خود را انجام دهند، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری امنیت ایجاد و پیشرفتهای اجتماعی و اقتصادی نیز محقق میشود.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: امروز به لحاظ اینکه گروههای اشرار و قاچاقچی در این منطقه حضور ندارند باید توجه داشته باشیم که تهدیدهای زیادی جامعه ما را مورد هدف قرار داده است.
 
چناریان گفت: راهاندازی این پاسگاه برای ارائه خدمات انتظامی و قضایی به مردم است و باید با همکاری مردم در بحث تأمین امنیت اقدام شود.
 
وی تصریح کرد: این امنیت که شاهد آن هستیم، حاصل خون شهداست و حضور نیروی انتظامی به این معنی نیست که میخواهد تأمین امنیت کند، بلکه نیروی انتظامی قصد دارد با حضور در کنار مردم کاری کند که آنها احساس امنیت بیشتری داشته باشند.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه امنیت محصول ارزشمند مشارکتی است و همه دستگاهها باید تلاش کنند تا یک امنیت پایدار ایجاد شود، عنوان کرد: امروز جنگ نرم دشمن را پیش رو داریم و اگر در مورد امنیت غفلت کنیم، قابل جبران نیست.
 
چناریان با بیان اینکه مسائل اخلاقی جوانان و نوجوانان را در جامعه تهدید میکند و باید از بسترهای دینی برای مقابله با آن استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: امروز ما یک تکلیف ولایی داریم و نباید از وظایف خود سرپیچی کنیم، زیرا برخی آسیبهای جامعه به دلیل کمکاری است که برخی انجام میدهند.
نظر شما
پربیننده ها