من انقلابی‌ام-297/ سردار کارگر در مرکز رسانه‌ای شهید رهبر:

معجزه دفاع مقدس راهیان نور است/ استفاده از فضای مجازی در راهیان نور فرصت است

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور گفت: اهل رسانه می‌توانند از صحنه‌های حضور مردم در راهیان نور فیلم بسازند و به مردم نشان بدهند.
کد خبر: ۲۳۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ - 20March 2017
معجزه دفاع مقدس راهیان نور است/ استفاده از فضای مجازی در راهیان نور فرصت استبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در مرکز رسانه‌ای شهید رهبر اظهار داشت: هر سال در راهیان نور شاهد یک رویش جدید هستیم؛ این رویش جدید به برکت خون شهدا است. خود شهدا مردم را به راهیان نور دعوت می‌کنند. 

وی علت حضور مردم در حرکت راهیان نور را مغناطیس شهدا دانست و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه یادمان شهید باقری هنوز افتتاح نشده، مردم در یادمان این شهید حضور پیدا می‌کنند. لذا خود شهید باقری مردم را دعوت می‌کند. 

سردار کارگر با تاکید بر اینکه شهدا مردم را به زیارت از یادمان‌ها دعوت می‌کنند، تصریح کرد: هر کدام از یادمان‌ها حال و هوای خاص خودشان را دارند. راهیان نور چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی رو به تعالی است؛ البته با تلاش افرادی که مخلصانه کار می‌کنند. اگر مخلصانه کارهای راهیان نور را دنبال کنیم برکتش را خداوند می‌دهد.
 
وی گفت: مهم این است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از سیم خاردارهای نفس عبور کنیم. من راهیان نور را خوب می‌بینم، راهیان نور معجزه است؛ معجزه دفاع مقدس راهیان نور است. رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که فناوری جدید در بهره برداری و استفاده از گنج دفاع مقدس راهیان نور است. 

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه آمار زائران راهیان نور هر سال نسبت به سال گذشته بیشتر می‌شود، اظهار داشت: البته باید به خاطر استقبال مردم از حرکت راهیان نور از خداوند متعال و حضرت سیدالشهداء و شهدای والامقام تشکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه راهیان نور را خیلی موفق می‌بیند، تصریح کرد: امسال نسبت به سال گذشته شور و شوق، شعور و معرفت و عقلانیت بیشتر شده است. دفاع مقدس عقلانی بود. شهدای ما عقلانی شهید شدند.

سردار کارگر در ادامه به نقش بی بدیل رسانه در ترویج راهیان نور اشاره کرد و افزود: نقش صدا و سیما در راهیان نور بی نظیر می‌باشد. شبکه‌های اجتماعی هم به این مهم کمک کرده‌اند. این از آن وجهی است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند که از فضای مجازی می‌توان به عنوان فرصت استفاده کرد؛ ولی اگر استفاده نکنید تهدید محسوب می‌شود؛ پس استفاده از فضای مجازی در راهیان نور فرصت است.

وی با تاکید بر سرعت انتقال اخبار از طریق فضای مجازی تصریح کرد: بدون رسانه نمی‌شود کار کرد، رسانه اکسیژن است اگر رسانه نباشد خلاء ایجاد می‌شود، رسانه‌ها در ترویج فرهنگ تاثیر گذار خواهند بود.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه به عملکرد رسانه‌ها اشاره و تصریح کرد: رسانه می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. اهل رسانه می‌توانند از صحنه‌های حضور مردم در راهیان نور فیلم بسازند و نشان دهند. اگر رسانه نبود کیفیت‌ها هم تغییر نمی‌کرد.

سردار کارگر با توصیه بر افزایش کانال‌های فضای مجازی در حوزه راهیان نور تصریح کرد: باید یک قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور متشکل از تلویزیون، رادیو و شبکه‌های مجازی ایجاد شود. رسانه نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار